Eşimle bir daha eskisi gibi olamayacağız gibi ayrılmalı mıyız?

Arkadaşlar biz görücü usulü ama severek kısa bi sürede kavga gürültü binbir saçmalık ama aynı zamanda tutku sevgi ve istek ile evlendik ve eve girince de bunlar devam etti. Terapiler vs alındı yol katettik düzeldik iyiyiz çocuğumuz olacak sorunumuz yok (nadiren oluyor ) ama ben bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olamayacağını aslında eskiden de çok güzel olmadığını düşünüyorum. Evliliğimizde şu an büyük sorun yok ama 2 yıl içinde çok yüzgöz olduk saygı yitirildi söylenmedik edilmedik laf kalmadı ona bakınca eski hislerim yok sanki , o da bana bakınca öyle hissediyorum.
Sanki bu evlilik büyüsünü yitirdi gibi geliyor bana yakında doğum yapıcam çocuğumun yanında da bunlar olur diye korkuyorum. Sanki ayrılmalıyız ve ileride ikinizde başka insanlarla temiz saygılı bir yuva kurmalıyız gibime geliyor. Çünkü cidden herşeyi yıprattık eski hevesim yok ya değişik duygulardayım ne yapmalıyım

Eşimle bir daha eskisi gibi olamayacağız gibi ayrılmalı mıyız?
Cevapla