Merhaba biz eşimle üç yıl önce severek evlendik, 6 yıl boyunca da sevgililik dönemi yaşadık. Fakat eşim 3-4 aydır bana karşı çok kötü davranıyor. Sürekli bağırıyor bana, kavga ediyor. Normalde asla tartışmayacağımız şeylerden kavga çıkarıyor artık. Geçen gün ailesi bizi iftara davet etmişti ve aramızdaki soğukluk o kadar belli oluyormuş ki görümcem ve kayınvalidem bir sorun mu var kızım falan dedi. Teyzeme anlattım durumu bana diyor ki çocuğunuz olsun birbirinize karşı tahammül seviyeniz artar bu kadar soğuk olmazsınız falan diyor ama ben istemiyorum şu an çocuk bu haldeyken sırf çocuğumuz için katlanacaksa hiç katlanmasın daha iyi. Hem çocuğun hayatını da karartırım öyle. Napıcam bilmiyorum aldatıyor mu beni onu da bilmiyorum telefonuna baktım geçen gün hiçbir şey yok hesabı zaten bende de vardı ama siliyordur belki de gerçekten ne düşüneceğimi bilmiyorum. Geçen gün tartıştık artık sabredemedim ben de bağırdım üstüme yürümeye başladı. Asla yapmayacağı şey. Tahammül mü edemiyor artık bana anlamıyorum ki. Ayıptır söylemesi benimle sadece yatakta bir araya geliyor o kadar. Ondan sonra düzeliriz sanıyorum sabahına yine aynı. Neden böyle ki?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer