Eşimle sorunlar yüzünden boşanma aşamasındayız?

Eşimle 4 yıldır evliyiz ve ailesiyle altlı üstlü oturuyoruz en ufak sorundan en büyük soruna kadar yaşadık 2 tarafın ailesi birbiriyle konuşmuyor ki zaten evliliğimiz istenmeyen evlilikti

Altlı üstlü oturduğumuz için yukarı gelmiyorsun gitmiyorsun misafire bakmıyorsun dışarı çıkınca haber vermiyorsunuz dışarı da yemek yiyip içiyorsunuz geziyorsunuz gibi küçük küçük sorunlar büyüyüp tartışma konusu haline gelip içinden çıkılmaz hal aldı evimizi ayırmamızı yoksa bu durumun bizi bitireceğini ve bu evde huzurumun olmadığını eşime defalarca anlattığım halde evimizi ayırmadı ailesini de susturmadı o aradaki dengeyi koruyamadığı için bu sefer ben kendimi savunmaya çalıştıkça ben kötü terbiyesiz saygısız gelin oldum

2 yaşında oğlum var doğum yapıp evime geldiğim gün ailesi ailemi kapıdan kovdu o halimle tek başıma kaldım sezeryan doğum yaptım kimse yoktu yanımda

Çocuğumun ismini bile kayınbabam kendi adının olmasını istedi ben istemedim hakaretler beddualara maruz kaldım yani 4 yıl içinde hep sorun sıkıntı yaşadım ilk başlarda eşimle yan yanaydık destektik birbirimize ama artık yoruldum ve bu bütün sorun sıkıntılar beni eşimden soğuttu ona karşı sevgimi saygımı bırakmadı

en son 1 ay öncesinde babası evime geldi ve yine suçlayıcı tavırlarla konuştu benimle eşim ise ağzını açıp tek kelime etmedi artık bende de bu durum bardağı taşıran son damla oldu çocuğumu da alıp ailemin yanına geldim

1 aydır buradayım eşim sadece 2 defa geldi çocuğunu görmeye benimle konuşmaya çalıştığında ise hep tartıştık ve dün bana artık sana karşı sevgim kalmadı saygım da bitsin istemiyorum arada çocuk olduğu için mecbur görüşeceğiz boşanmak istediğini ve bana karşı içinden birsey kalmadığını söyledi

Ve ben bu insanla severek aileme karşı durarak evlendim

Eşimle sorunlar yüzünden boşanma aşamasındayız?
Cevapla