Eşimin beni sürekli tek bırakması 3 yıllık evliyiz?

3 yıllık evlıyiz ben çalıstıgım ıcın bayram seyran ıznım yok. Eşim ailesıne abısıne cok bağlı. Her bayram onlar ıle memlekete gıdıyor gezmeye gıdıyor. Ornek abısı bıyere gidicek arıyor hemen gıdıyor yanı ben yokmuşum evi yokmuş hala aile evınde yaşıyormuş gibi davranıyor. Ornek bayramda yine aile ile gitti ben 3 gun ızınlı olmamama rağmen evde kımsesizim. Ne dusunuyorsunuz arkadaslar bazen kafam mantıgım almıyor.

Eşimin beni sürekli tek bırakması 3 yıllık evliyiz?
Cevapla