- KS Hakkında konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim daha önce hiç mesaj yazıp yazmama karasında kaldığım bir kız olmadı yani her zaman için net oldum bu yüzden de yazmak istiyorsam yazdım yazmak istemiyorsam yazmadım yani o şekilde kararsız kaldığım durumlar olmuyor benim pek fazla bu yüzden de rahat oldum bu zamana kadar.
Ama bazen bir konu hakkında sorsam mı sormasam mı diye düşündüğüm oldu ama bunun aşk ile ilgisi yoktu benim için yani daha çok arkadaşlarıma için geçerliydi bu durum.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ben genelde yazmamayı tercih ediyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Çünkü gıcıksın 😃
- +1 yıl
Rica ederim ✌️
- KS Hakkında konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılYazma mazlık yapıyordum ama artık yapmıyorum yazmak isteyince yazıyorum içimden diyorum ki Allah’ım gerçekten özlemiş olmasaydım yazmazdım ne olur üzülmek istemiyorum kötü bir şey olmasın vs diyorum yazıyorum konuşuyorum bitiyor rjjfjdj boşu boşuna korkmuşum onca zaman
23 Yorumla- +1 yıl
Yani yaz dostummm :D
- +1 yıl
Sjsjsj bugün değil😂
- +1 yıl
He tamam yarın yaz dostum 😃
- KS Hakkında konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılUzun uzun yazıyorum sonra siliyorum. Böyle bir kontağım. Aman boş ver diyorum. Görüşlerde de bunu çok yapıyorum. Yaz yaz sil başka bir eğlence sanırım 😬
12 Yorumla- +1 yıl
Karmakarışıklıklardayız 😃
- +1 yıl
😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- KS Hakkında konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılYazıyorum, yazmayıp düşüneceğime yazıp geçiyorum.
10 Yorumla KS Hakkında konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ne gele gele deyip yazıyorum hfhfhf
13 Yorumla- +1 yıl
😄 djkd dimi ama
- +1 yıl
youtube.com/shorts/qQMqFaS39m8?feature=share
Yürü bre Hekimoğlu Ünye Fatsa arası orduda kuruldu deyip yazıyorum jfjfjf - +1 yıl
😅 şarkı aklıma takılacak şimdi
KS Hakkında konusunda 64,7b cevap paylaştı. Genelde yazmıyorum öyle bir lanetim :D
114 Yorumla- +1 yıl
Yazmamak lanet mi
- +1 yıl
Memnun oldun bana da ha buralarda sosi diyorlar :D
- +1 yıl
Lan sjjdsjs
- +1 yıl
Bugün menüde sosisli var demek ki 😅
- +1 yıl
Napcan işte sosyete yemeği 😂
- +1 yıl
Hiç yemedim ya nasıl acaba 😅🧐
- +1 yıl
Bakarız artık :D
- KS Hakkında konusunda 871 cevap paylaştı.
+1 yılYazmıyorum 😂 napim birde onu mu düşüniyim beş saat deprem de nerde durcanı düşün ne zaman en kaz altında kalcanı düşün oğlunu nasıl korurumu düşün şu an gündemim bu vallahi hiç mesaj falan dert edemem azrailden ileti kutuma bir ileti gelmediği sürece 🫣🫣🫣
13 Yorumla- +1 yıl
😔😔
- +1 yıl
Tipim kaçtı valla ağla ağla
- +1 yıl
Geçecek hepsi..
- KS Hakkında konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılKendimi bi an için yirmi yıl sonraki kendime dönüşüp göndermediğime pişmanlığıma k*üfrederken hayal ediyorum ve gurursuz, saf aşkı tercih edip, alnımdan öpüp, o mesajı illaki gönderiyorum. Yoksa kendimi affetmeyebilirim.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGittiğin günden beri profiline bakıyorum. Bir daha dönmeyeceğini seni bulamayacağımı düşündüm. Ağlamadım ama üzüldüm :@ nerdeydin gıı.
Soruya gelince
Ben yazmak istiyorum. Ama korkuyorum.
Ama sesini özledim. Türkçe konusmanı:) şirin şey
118 Yorumla- +1 yıl
Sen kimsiniz?
Cevap sahibi+1 yılSana deli divane biri...
- +1 yıl
Tamam
Cevap sahibi+1 yılO kadar çok ki. Sormuyor bile... Bende beni özlediğini var sayıyorum.
- +1 yıl
Kimseyi özlemedim, kim olduğun bile belli değil. Uğraşamam cidden.
Cevap sahibi+1 yılTanırsın be. Az koşturmadın peşinden.
Şiir sever biriyim desem dank eder mi acep)- +1 yıl
Tanıyamadım
Cevap sahibi+1 yılŞimdi..
- +1 yıl
Tamamdır
Cevap sahibi+1 yılSöylemek istediğim çok şey var. Dinlemek isteyeceğini sanmıyorum. O yüzden bişey söyleyip gideceğim. Kullanmıyorum burayı artık..
Sesini özledim...- +1 yıl
Peki.
Cevap sahibi+1 yılPeki mi.
- +1 yıl
Lan sen gitmedin mi? Ne ajitasyon yapıyorsun shsjs
Cevap sahibi+1 yılGittim de her gün profiline bakıyorum yalan yok.
Bakıyorum da
youtube.com/shorts/6bDm7rTWEOU?feature=share- +1 yıl
Psikolog falan araştırmamı ister misin?
Cevap sahibi+1 yılGerek yok. Tedavi oldum şimdi. Fazla büyütmüşüm.
- +1 yıl
Güzel. Kendi kendine gitmek istedin, gittin. Sonra gelip burada saçma sapan hallere girmene gerek yok. Çok ısrar ettin diye konuştuk zaten. Hayatını az çok biliyorum. Yaşadıkların kolay şeyler değildi, ok. Ama ben üstüme düşeni yaptım.
Cevap sahibi+1 yılEvet yaptın. Bu yüzden pişmanlığım. Bu yüzden senden vazgeçemiyor olmam. Haklısın.. Sorunlarım olduğu aşikar. Ve evet. Psikolog iyi olurdu. Bu ara düşünmüyor değilim.
KS Hakkında konusunda 2,6b cevap paylaştı. O an icimden ne gelirse. Bu konuda gurur yapmam. Yapanı da anlamam. Eeee, önce ben yazdım ne olmuş yani? Çok olsa bak bak dayanamadı yazdı der. Hadi dedi diyelim, deyince ne oluyor ki? İncilerim mi dökülecek? 😂
214 Yorumla- +1 yıl
Ya dökülürse 😅
- +1 yıl
İncilerin dökülürse nasıl inci sahibi oluyorsun 😁
- +1 yıl
Geri alınamıyor perla beyfendi maalesef, üzgünüz
- +1 yıl
Alayım alakasızdan :D
- +1 yıl
KS mobing yapıyor asıl moderatörlere :D
- +1 yıl
Mağduruz mağduruz da mağduruzzz
- +1 yıl
Aman siyasete girmeyelim valla kafa bu :D
+1 yılBu çatışma arasında kaldığım durumlardan nefret ediyorum ama kalbime de söz geçiremiyorum değer verdiğim birine mesaj atmaksa niyetim. Atıyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Aynı ben 😬
- +1 yıl
Gerektiğinde kalbe de ses vermek gerekiyor ama. 😅
- +1 yıl
Dili mi var konuşuyor, kessin sesini 😃
- +1 yıl
Karşılığı ne olursa olsun kalp acı çekmeye bile razı oluyor ama akıl... Aklı dinlediğin vakit aklında hep keşkeler ve belkiler kalıyor. Kalbimle verdiğim hiçbir karar, keşke ya da belki dedirtmedi bugüne kadar. 😄
+1 yılben yazarım genelde ya ne olacak en fazla cevap vermez
10 YorumlaBu ikilimde kalırsam eğer yazardım. İçimde kalması daha kötü.
10 YorumlaYazıyorum ama aşırı düşünüyorum ve kararsız kalıyorum. Sonra diyorum ki offf yazacaksan yaz yazmayacaksan boş ver. Sonra yazıyorum 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Bir de kendinle kavga ediyorsun yani 😅
+1 yılYazıyorum.. Zaten yazmamak için kendimi tutamıyorum ki 😅 içim içimi kemirceğine diyorum yazıyorum.. Ama bu kez de görüp de cevap vermezse bu kez de bu yüzden sinir oluyorum.. Böyle arada bir şey işte..
10 Yorumla
+1 yılKağıda yazsam 3 sayfa dolduracağım mesajı ikilime düşünce silmiştim 😄
110 Yorumla- +1 yıl
Sayfa sayfa yazıp parça pinçik etmek en sevdiğim :D
- +1 yıl
Ahahahahaha ama çok zoruma gidiyor insanın bee 😄
- +1 yıl
Yok bana bi rahatlama geliyor tabii yırtığın kağıtları toplamak biraz can sıkıcı olabilir djkd
- +1 yıl
Amaaaan onu mu dert ediyosun alıcan süpürgeyi hüüüp bitti gitti 😄
- +1 yıl
Annem kafamı kırar süpürgeyle neyin tribi bu diye djkd
- +1 yıl
İlla elinle toplican yani senin işin zormuş bebeğim 😂 ben bi tane fındık bile düşürsem yere süpürgeyle alıyorum onu hiiiiç ince belimi büküp de yere eğilemem tacım düşer falannn 😄
- +1 yıl
sjdjsj tatlım süpürgeyi getirmek daha zor ya be
- +1 yıl
Ben onu da şöyle yapıyorum: "Öyküüüüğğğğğ eğer 10 saniye içinde süpürgeyi odaya getirirsen sana kikodan oje alırım." Ve 8 demeden süpürge gelir 😂
- +1 yıl
Vaaay be senden korkulur 😃
- +1 yıl
Ay sen annem olabilir misin acabaağğ 😂 o da sürekli böyle der "Ay Masaaaaal kızım senden şeytan bile korkuyor, biraz imana gel nolursun" 😂
- KS Hakkında konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBenim özenle yazdığım cümlelerim muhatabımda aynı izlenimi yaratamayabiliyor o nedenle genelde kısaca tanışıp hal hatır sorup en iyi dileklerimi sunup iletişimi kısa kesiyorum. 😊 Hem ben kimseyi sıkmıyorum hem de iletişimsiz kalmamış oluyorum. 😊
10 Yorumla
+1 yılÇok fazla arada kalmıyorum :) arada kaldığım zaman genelde yazmam
15 Yorumla- +1 yıl
Yazmamanı düşünen taraf ağır basıyorsa demek
- +1 yıl
bazen trip :D bazen de yazmama gerek olmadığını düşünüp yazmam
- +1 yıl
Trip şart tabii 😃
- +1 yıl
Kesinlikle şart
Tam olarak şu emojiyi temsil eden (🙄) bir sürü resmim var kdmxksölxöskdmdöd - +1 yıl
sjsjs en sevdiğim emoji tribime sorayım izin veriyor mu djdj
Gizli Üye(30-35)+1 yılgenel olarak içimde kalmaması için yazabilirim sjsj
12 Yorumla- +1 yıl
İçinde kalmasın :D onun içinde kalsın sjsk
Cevap sahibi+1 yıl😅😂
ben bir şeyi yapmak ve yapmamak arasında kalırsam o şeyi mutlaka yaparım böyle bir kural koydum kendime
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılDuruma göre değişiyor her yazmak istediğime yazmıyorum ama genel olarak yazıyorum ne kaybedeceksin diyerek gaza getiriyorum kendimi
20 Yorumla - KS Hakkında konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılİkilemde kalmıyorum.
Çünkü her zaman bilirim ki.
Kararsız kalmak , en kötü alınan karardan daha kötüdür.10 Yorumla KS Hakkında konusunda 4,7b cevap paylaştı. Karşımdakinin önyargılı biri olup olmamasıyla ilgili değişir. O an hislerim girer devreye ve karar veririm.
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılYazıyorum ben içimde kalacağıma rezil olmayı tercih ediyorum
10 Yorumla
+1 yılTereddüt etmiyorum, içimden geldiği gibi davranıyorum.
10 YorumlaYazıyorum. en azından ne olacağını görmüş oluyorum.
10 Yorumla
+1 yılöyle bir ara olmaz bende ya yazarım ya da gebersem yazmam diye iki seçenek olur
10 YorumlaKS Hakkında konusunda 1,1b cevap paylaştı. bir bardak su iciyorum dusunemye fırsatım olsun :)
10 Yorumla
+1 yılbu tarz konularda netim. yapmayıp pişman olacağıma yapıp pişman olayım.
10 YorumlaAmaan en fazla nolucak yaziyim gitsin olmadı engellerim diyorum ve atiyorum genelde
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde yazarım, çünkü kolay olmaz böyle bir ikilemde kalmam
10 Yorumla KS Hakkında konusunda 10,6b cevap paylaştı. Yazarım. Bu tür konularda gurur yapmayı sevmiyorum.
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu ara bu ikilemde çok kaldım bazen yazmadım bazen yazdım değişiyor
10 Yorumla
+1 yılÖyle arada pek kalmam ama kaldıysam yazmam heralde.
10 Yorumla
+1 yılYarı yarıya diyebilirim yazdığım da oluyor yazmadığım da
10 Yorumla
+1 yılBende arada kalmıştım baktım yazıp yazıp elime bir şey geçmiyor engelledim kafam rahat 😂
112 Yorumla- +1 yıl
Kesin çözüm 😃
- +1 yıl
Öyle ama, mesaj atinca beyfendi kiziyordu onunla mi ugrasacagim. Biyerleri kalkiyor aha simdi engeli yedi anasi ablasi ariyor beni😂😂
- +1 yıl
Sülale kırmızı alarmda sjjs
- +1 yıl
Valla öyle 😂
- +1 yıl
Kaldır kız engeli yazıktır günahtır djdk
- +1 yıl
Kız bu oğlanın kafasına bişey düşmeden bu akıllanmıyor ki. Evlilik sözü verip sonra vermedim hazır değilim korkuyorum dedi terk etti olan bana oldu bi kere bile yazmadı ayrıldıktan bi hafta sonra nasılsın yazdı oda ben kaza yapınca 😂 ne kaldırıcam ne kaybettiğini anlasın. Çok iyi olduk kötü olmanın zamanı geldi iyilerin bu dünyada ezildiğine şahidim 😂
- +1 yıl
Adamda Gomofobi vardır belki :D acımasız olma
- +1 yıl
Gomo ne 🤔
- +1 yıl
Evlilik korkusu 😃
- +1 yıl
Ozaman söz vermicek arkadaş madem emin değil çok mu zor 😂
- +1 yıl
Valla haksızsın diyemem ama bi yandan gomofobi diğer yandan kaybetme korkusu hey gidi hey :D
- +1 yıl
Oda beni bulur ya neyse şaşırmadım alıştım 😂
Önceden olsa yazardım ama şimdi o görüşte değilim olacağı varsa benim çabamla olmasın yoruyor bir süre sonra hep sen adım atmak zorunda kalıyorsun
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılArada kalınca yazmam genellikle ya jsjbs
12 Yorumla- +1 yıl
Aralarda kalmayı sevmiyozz
- +1 yıl
Yeap hsjhx
+1 yılBirilerinin dengesizliği tutmuş yine 🙄
11 Yorumla- +1 yıl
Dengeliyim gayet 😃
+1 yılO sendroma girince yazmıyorum erteliyorum çünkü beni yanlışa sürüklemiştir defalarca.. o hamleyi karşı taraftan bekliyorum açıkçası.
10 YorumlaOrtaya basıp kapatıyorum.😅
11 Yorumla- +1 yıl
Parmağım değmiş sjsj
+1 yılBir sigara yakıp yazmamayı tercih ediyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Yakmazsan yazıyon mu
- +1 yıl
Cıks, sigara dramatize ediyor durumu diye yakıyorum :D
- +1 yıl
shdj tamam
+1 yılYazdım. İyiki yazmışım.
13 Yorumla- +1 yıl
Kime yazdın 🧐
- +1 yıl
Enişteğize😦
- +1 yıl
Uuuii 😃
+1 yılÇok vurucu bir şey yazıp bir daha yazmıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Neresinden vuruyon kalbinden mi
- +1 yıl
Bilmem bazen kötü şeyler yazıyorum bazen iyi şeyler, bazen de sadece ali yazıyorum bir daha da hiçbir şey yazmıyorum çıldırsın meraktan diye ahahahahhah
- +1 yıl
Oha acayip mantıklı 😁
+1 yılDeğerim varsa yazarım yoksa noonono
12 Yorumla- +1 yıl
Nau nau diyooo 😅
- +1 yıl
Hahah evet 😅
Yazarım. Yazmadığımı hiç görmedim
11 Yorumla- +1 yıl
😃 yazmadığımı hiç görmedim kısmı güldürdü
+1 yılKâğıda yazarım.
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 😅
+1 yılYazamıyorum çünki kelimeler boğazıma diziliyor. Yazdıklarımın karşı tarafı üzmesinide istemem
10 Yorumla
+1 yılyaz içinde kalıp kanser olacağına dışarı vuuuurr konnserr olsuun
10 Yorumla
+1 yılYazmam fazla az öz ben direk yüzüne temas seviyorum. gözler konuşur zaten.
10 Yorumla
+1 yılBirşeyi yaptığın için pişman olmak yapmadan pişman olmaktan iyidir yaz gitsin 🙂
10 Yorumla
+1 yılGenelde mesaj yazıyorum
10 YorumlaKS Hakkında konusunda 573 cevap paylaştı. Yazıp sildiğimde oluyor yazdığımda oluyor
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılYazıyorum sacmada olsa
10 Yorumla - KS Hakkında konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHiç ikilemde kalmadım bu konuda
10 Yorumla KS Hakkında konusunda 3,2b cevap paylaştı. Gururumu çiğneyip yazıyordum.
10 Yorumla
+1 yılDirekt yazarım arada kalmam
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılErtelesem bile genelde yazıyorum
10 Yorumla
+1 yılSil sil sil anlamaz o mal şimdi 🙄😄 diyorum
10 Yorumla- KS Hakkında konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılİkilemde kalıyor isem genelde yazmıyorum.
10 Yorumla - KS Hakkında konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılTelefonu çekmeceye bırakırım
10 Yorumla Arada kalıyorsam yazmam
10 Yorumla
+1 yılMesaj atıp geri çekiyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (66)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 