5 aylık sevgilim hiçbir açıklama yapmadan benle iletişimini kesti, sebebi ne olabilir?

gururumdan gidip nedenini soramıyorum, öylece gitti hayatımdan. hiçbir açıklama yapmadı. ve işin kötü tarafı hiçbir sorunumuz da yoktu, çarşamba günü özel bir zaman da yaşadık, o gün ayrıldıktan sonra da telefonda konuştuk. ama perşembe gününden beri asla yazmıyor aramıyor. normalde bir gün bile konuşmadan duramayan bir adamdan bahsediyoruz.

hem kendi hesabı hem de fake hesabını kontrol ediyorum, hem takip ettiği hem takipçi sayısı yükseliyor.. aktif kullanıyor yani. ne yapıcam ben kalbim sıkışıyor resmen belirsizlikten.. benden alacağını aldı çekti gitti diye düşünmeye başladım

5 aylık sevgilim hiçbir açıklama yapmadan benle iletişimini kesti, sebebi ne olabilir?
Cevapla