Sevgilim iki haftadır benle iletişimi kesti, neden böyle davranıyor?

Merhaba arkadaşlar , benim 2 haftadır kafama taktığım sorunu size söyleyeyim hemen. Her şey kasımın son günlerinde oldu. 3 yada 4 hafta önce aramız gayet iyiydi. Fakat bir kaç gün sonra kızda bir şeylerin yanlış gittiğini anladım. Ben ne zaman mesaj atarsam o zaman cevap veriyordu, ne zaman canım cicim desem o da o zaman başlıyordu söylemeye. Normalde böyle değildi.

Sonradan sordum kıza sen bu aralar biraz mutsuzsun galiba diye. O da evet beni tanıyorsun dedi. Derdin ne aşkım söyle dedim hayır konuşmak istemiyorum bu konudan boşver dedi. Bende üstelemeye devam ettim fakat o kızmaya başlayınca bıraktım, uzatmadım daha fazla. Öyleyse mutlu olduğun bir zaman konuşalım dedim, o da uzun süre konuşmayacağız o zaman dedi. Ben de tamam dedim. Asıl sorun burda başlıyor. Yaklaşık 2 hafta oldu hatta geçti, kız benle iletişimi tamamen kesti. Ona 10 kez mesaj gönderip 9 kez aramama rağmen hiç birine cevap vermedi. Neden böyle yaptığını hala anlayamıyorum. Bu arada ikimizde uzak şehirlerde yaşıyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sonucu söylüyorum. Ayrıldık. 2 haftadır böyle davranmasının sebebi tamamiyle benmişim. Sadece bana zaman tanımış anlayayım diye. Bana göre bitmesinin gerçek sebebi birbirimizi tam olarak tanıyamadan sevgili olmamız. Dolayısıyla sevgili olduktan sonra tanımaya çalıştım ben bu kızı. Sorular sordum falan filan, fakat her soru soruşum da bu kırılmaya başladı. Ben sadece onu tanımaya çalışıyordum fakat o bunları bahane ederek ayrıldı. Neyse s***** ettim. Herşey için teşekkürler arkadaşlar
Sevgilim iki haftadır benle iletişimi kesti, neden böyle davranıyor?
Cevapla