Eski sevgilimle 2 aydır iletişim halindeydik, 3 gündür son mesajıma bakmadı ve beni ghostladı. bana neden bunu yaşatıyor?

Zar zor affettiğim kişinin bu şekilde davranması beni açıkçası çok incitti ve kırdı. Dönen kendisi, hayatıma yeniden giren kendisi sabahına bebeğimli, canımlı mesajlar atıp akşam attığı mesaja cevap vermemden sonra tamamen yok oldu. Sorarım bu hangi karaktere sığar? Konuşmak istemiyorsa bunu açık bir dille söylemek varken bu yaptığı gözümde bir k4hpeliktir.
Eski sevgilimle 2 aydır iletişim halindeydik, 3 gündür son mesajıma bakmadı ve beni ghostladı. bana neden bunu yaşatıyor?
Cevapla