Eski sevgilim ayrılmamıza ragmen her gün yinede mesaj atiyordu arıyordu simdi ise bıraktı ne yapmalıyım?

Eski sevgilim ayrılmamıza ragmen her gün yinede mesaj atiyordu arıyordu bu duruma alışmıştım aslnda da yazmayi bırakıyor sanrm ne yapmalıyım sizce? Hoşuma gitmiyor artk yazmamasi bnde yazmak istemiyorum yanls anlar diye de ne yapaym yaa?
Eski sevgilim ayrılmamıza ragmen her gün yinede mesaj atiyordu arıyordu simdi ise bıraktı ne yapmalıyım?
Cevapla