Ailenizin organize ettiği bir doğum günü kutlamasında arkadaşlarınız hediye almasa üzülür müsünüz?

Eski bir olay ama yine de düşüncelerinizi merak ediyorum. İçimde kalan bir şey. Ben hep böyle sürpriz doğum günümün kutlanmasını istiyordum arkadaşlarım tarafından. Ablamda bunu bildiği için arkadaşlarımla konuşmuş bir kafede pasta alıp kutladılar (ablam yok bu arada sadece 4 arkadaşımlaydık). Ben arkadaşlarım kutladı sandım ama aslında her şeyi ablam planlamış pastanın parasını falan kendi ödemiş. ve buna rağmen en yakın arkadaşımın dışında hediye bile almamıştılar. Haliyle ben de kafaya taktım. İnsan doğum günü kutlamasına ufakda olsa bir hediye almaz mı? Pastayı bile ceplerinden ödememişsiniz zaten. Haksız mıyım sizce lütfen düşünceleriniz belirtin.
Ailenizin organize ettiği bir doğum günü kutlamasında arkadaşlarınız hediye almasa üzülür müsünüz?
Ailenizin organize ettiği bir doğum günü kutlamasında arkadaşlarınız hediye almasa üzülür müsünüz?
Cevapla