5 senelik ilişkim bitti çok kötü hissediyorum ne yapmalıyımm?




5 senelik ilişkim dün bitti ve kendimi çok kötü hissediyorum yani çok yanlız ve boşluktaymışım gibi...

Dostlarımın hiçbirine güvenim yok ama çok iyi dostluklar içerisindeyim. Sanki evrende bi hiçmişim gibi hissediyorum. Benimle ayrılır ayrılmaz eski sevgilisini eklemiş sosyal medyadan. Beni ve bütün yakın arkadaşlarımı engellemiş...

Ne yapmalıyım?

5 senelik ilişkim bitti çok kötü hissediyorum ne yapmalıyımm?
Cevapla