3 yıllık ilişkim bitti. Kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Sürekli yalanlar söylüyordu benden gizli saklı iş çeviriyordu. Her seferinde affediyordum her seferinde bi daha olmayacak diye sözler veriyordu ama yine ve yine yaptı. Dün kendi söylediği yalan yüzünden kendisi ayrıldı. Söylediği yalanlar aldatma vs için değil saçma sapan şeylerden dolayı. İyi yaklaşmaya çalıştım sürekli aşkım yapma güven kırılır etme eyleme diye. Birbirimizi çok seviyorduk gerçek anlamda etrafta özenilen bir çifttik ama bu gibi sorunlar oldu. Ben onu her defasında affetmeye çalışırken kendi hatası yüzünden ayrılması zoruma gitti.
Birkaç defa ayrılık söz konusu olmuştu her seferinde yine barıştık devam etmeye çalıştık ondan çok benim emeğim vardır ilişki konusunda. Her ayrıldıgımızdada hayatına ben hiç var olmamısım gibi hiç ayırlık olmamıs gibi üzülmeden devam ediyor. En çok üzen şeyde bu. Ben kendimi bok çuvalı gibi hissederken o bir şey olmamıs gibi devam ediyor. Sürekli yaptığı çocuklukları tolere etmeye çalıştım sinirlendim bazen bende hatalar yaptım öyle ya da böyle geçti. Gerçek anlamda bitmesini istiyorum bu sefer ama kendimi çok kötü hissediyorum. Nasıl atlatırım bu durumu
3 yıllık ilişkim bitti. Kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla