2.5 yıllık ilişkim bitti,22 yaşındayım ve kendimi çok kötü hissediyorum nasıl düzelebilirim?

Her anlamda çok emek vermiştim her şeyin ilkini yaşadım onunla, onun atanma sürecinde çok yalnızken onu ben ayağa kaldırdım ben güç verdim şimdi çok başarılı oldu ancak biz ilişki anlamında tükendik ve bu yüzden artık gelecek göremediğimiz için ayrılmak zorunda kaldık. Çok zorlanıyorum, etrafımda benim yaşımdaki kişilerin mutlu ilişkisini görünce kendime çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

2.5 yıllık ilişkim bitti,22 yaşındayım ve kendimi çok kötü hissediyorum nasıl düzelebilirim?
Cevapla