Uzun bir ilişkim yeni bitti çok kötüyüm ne yapmalıyım?

Kısaca anlatcam beş yıllık bir ilişkim vardı evli gibiydik adeta yeni bitti hep ayrılıp barismalar oluyordu ama bu sefer imkansız ben çok sevdim çok sadiktim hata hiç kimsenin sahip olmadığı her şeyi yaptım ona canım çok yanıyor napcam bilmiyorum yemek yiyemiyorum uyuyamıyorum her yerde onun anısı var evde bile çok kötüyüm hemen başkasına giti mi diye deliriyorum. Canım yanıyor 😭 yardım edin lütfen çok sevdim çok şey yaşadım hemen unutmak bu kadar kolay mı
Uzun bir ilişkim yeni bitti çok kötüyüm ne yapmalıyım?
Cevapla