Arkadaşlar ben bu olayı nasıl atlatacağım? Benim ne suçum var sizce ben mi suçluyum?

Olay yanıt bekliyorum artık aaa. Ya ben birini çok acayip sevdim. Her şeyimi verdim bedenimi, ( Bu kelimede özele gel diyen olmasın gelmem) paramı, sevgimi, fedakarlığımı, duygularımı herşeyi. Ama o beni hep kullandı. Sevmedi, sadece bir ara çok çaresizdi o aralar paraya ihtiyacı vardı para verdim. Sonra bu bana soğuk davranıyordu o zaman birlikte olalım dedim olduk. Sonra ben galiba zarar vermesi için hep kapıları açtım şimdi düşününce. Ama yani sevdim o da kullandı yapmasaydı, yapmak istemiyorum diyebilirdi. Daha ilk akşam beni o sıra kahve işletiyordu benimle kahvede sevişti. ( Kimse yoktu bu arada) Daha sonra ikinci günü benden 130 lira para aldı. Onun yüzünden işimden oldum tazminat aldım. Tazminat paramla eve gittik o gün 600 lira para aldı. Başka gün Anatoliuma gittik o gün benden 1300 lira para gitti bjk forması çok güzel bir lakos aldım. Neyse böyle işte baya gitti. Sonra beni sevmedi benden hep kaçtı. Daha sonra dövmeye hakaret etmeye aşağılamaya başladı zamanında benden para isteyen şahıs bu sabah da benim para verecek bir sürü insanım var sana ihtiyacım yok dedi. Ben o zarar görmesin diye şikayetçi olmuştum hapise girmesin diye şikayetimi geri çekmiş bir insanım. O Tokat'ta yumruğa aşağılamalara rağmen şimdi çok üzgünüm inada bindi nasıl atlatcam nasıl intikam alacağım bilmiyorum. Fikir verir misiniz? Sizce ben mi suçluyum?
Arkadaşlar ben bu olayı nasıl atlatacağım? Benim ne suçum var sizce ben mi suçluyum?
Cevapla