Kız arkadaşım hemşire gece vardiyasında çalışıyor (fakat Türkiye gibi değil oradaki sistem) ve ben bunu istemiyorum?

Arkadaşlar kız arkadaşım Almanya’da yaşıyor ve hemşire. Oradaki hemşireler burası gibi nöbet tutmuyor. Vardiyalı calısıyolar, sabahçı öğrenci gececi gibi.. Bu ay 4 tane gece vardiyası var ve ben istemiyorum. İki gündür tartışıyoruz. Ne yapmam lazım. Hem iletişim kopukluğu var aramızda bu yüzden, zaten uzakta yaşıyor hemde gece yani istemiyorum. Bana objektif bir şekilde cevap verir misiniz.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kız arkadaşım Almanya’da yaşıyor ve hemşire. Oradaki hemşireler burası gibi nöbet tutmuyor. (VARDİYA SEÇİMİ KENDİ TERCİHİNDE) Vardiyalı calısıyolar, sabahçı öğrenci gececi gibi.. Bu ay 4 tane gece vardiyası var ve ben istemiyorum. İki gündür tartışıyoruz. Ne yapmam lazım. Hem iletişim kopukluğu var aramızda bu yüzden, zaten uzakta yaşıyor hemde gece yani istemiyorum. Bana objektif bir şekilde cevap verir misiniz.
Kız arkadaşım hemşire gece vardiyasında çalışıyor (fakat Türkiye gibi değil oradaki sistem) ve ben bunu istemiyorum?
Cevapla