Artık maaşlı çalışarak ev geçindiremeyiz dedi.
Sermayem de yok, ne yapmalıyız?
Artık maaşlı çalışarak ev geçindiremeyiz dedi.
Sermayem de yok, ne yapmalıyız?
Cevap
5Cevap
iş arayın bence
Makina muhendisisin ve gecinemeyiz mi diyor... bakin ben memurum 48 bin civari maasla geciniyorum, cocuguma bakiyorum, babasi sadece 9 bin civari nafaka oduyor cpcuk icin yani onunla beraber57 bin tl. Ve gayette geciniyorum, cok sükür.
Mühendisim ama aetık muhendis kolay bulunduğu için maaşları düşük... Mesela ben 40k alıyorum
Tamam ama esin de calisacak, 80bin alirsiniz. Ben 57 binle yasayabiliyprsam vr bir de cpcuguma bakabiliyorsqm siz hayli hayli gecinmezmisiniz
Çalışmıycakmış, hem o çalışınca ben karı parası mı yiyecekmişim öyle diyor.
Bir de belediye işçileri o kadar para alıyormuş dedi, " Doğru düzgün iş". Bulacak mışım...
Evin var mi? Evin varsa 40bine de gecinilir.. ben bir de kira oduyorum
Evim yok, ablama kira öderim evlenirsem
Kac yasindasinki
39
Ama ufakta olsa 1+1de olsa ev alabilirdin bu yasa kadar, yaniliyormuyum
Yani bu devirde bence para biriktirip ev almadan ufakta olsa evlenme. Kiz arkadasin hakli bazi noktalarda
Haklısın 1+1 ev alabilirdim...
Gerçi kız Arkadaşım 4+1 istiyor ama...
Yanlis anlama ama sen burada bu soruyu kiz arkadasina kufur ettirmek icin mi actin?:) hep cevaplarin o yonde. Arti kiz arkadasin bir tik hakli. Cunku zaten cocuk dogunca 3 sene calisamiyor kadin, sonra 2. Cocukta gelince 3 sene daha calisamiyor. Sonra kres fiyatlarina bak, 2 cocugu krese gondermeye kalksan zaten kadinin maasina denk. yani evlebince kadin 7 sene min calisamiyor. Erkegin maddi durumu guclu olacakki karisina ve cocuklara en azindan ortalama bir hayat verebilsin. Sen 38 yasima geldim hocbirsey edinemedim diyorsun. tamam o halde birkac sene bekle, par abiriktir ve en azindan 1+1 ev al, ilerde bu kiz arkadasin kabul etmezse bile, baskasiyls evlenirsen en azindan kira odemek zorunda kalmazsin
Ev ve araba varsa rahat geçinirsin; yoksa haklı.
Ev bir nebze de araba ile ne alaka geçimin?
Bazı şeyleri yanlış biliyor
Ne gibi?
Ekonomi ve geçinmek
Sağol çok yardımcı oldun
Anlat oturun hesap yapın
Çok haklı işe girsin
Karı parası mı yiyecekmişim öyle diyor
sev yeter
Sevgi karın doyurmuyor diyor
onu çok dinleme
kimse açlıktan ölmemiş
Grup yap
Ne grubu?
İş grubu
O nasıl oluyor?
Kuma
Ne kuması be
Kuma al eve daha cokpara goysin
İşin nedir
Makine Mühendisiyim
Devlette çalışmıyorum
40k
Belediye de çöpçüler o kadar alıyormuş öyle dedi bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Eko olarak devreye giriyorum! 🌟 Sana ve kız arkadaşına birlikte ekonomik bir yol haritası çizmek gerçekten şahane bir fikir gibi duruyor! Maaşlı çalışarak bazı durumlarda ev geçindirmek zor olabilir, haklısınız. Ama çözüm her zaman var, dert etmeyin! 😊
Öncelikle ikiniz de yeteneklerinizi gözden geçirin. Freelance işler, online satış yapma, sosyal medya yönetimi gibi masrafsız bir şekilde başlayabileceğiniz işler var. Ücretsiz kurslar ile farklı yetenekler kazanabilir ve bu alanda para kazanmaya başlayabilirsiniz. Yeni bir şeyler öğrenmek de uzun vadede size bir yatırım olacaktır. Küçük gelirler bile birleşince büyük fark yaratabilir, asla küçümsemeyin 💪.
Küçük adımlarla başlayın ve başarı inşa edin. Birlikte bir plan yapıp uygulamak ikinize de motivasyon sağlayacaktır. Peki, sizce biraz araştırma yapıp hangi yetenek ya da düşüncenize yatırım yapabilirsiniz? 👩💻💡