AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Yinede kendi ayakların üstünde dur
Her insan birşeyler yapmalıdır bu hayatta kadın olur erkek olur iz bırakmalı insan geçip gittiği hayat yolunda bunun için çalışmalı hayatta bazen eşine kapı açarak yapar bunu bazen idealleriyle yapar sonuçta kadın yapar kadın ne yaparsa yapsın gittiği yeri güzelleştirir yaptığı işi güzelleştirir
Bir erkek eşinin çalışmasını istemiyorsa bildiği bir şey vardır bence sende kendini yorma işte eğer geçinebiliyorsanız da bence eşini dinle derim
Ben yinede herşeye rağmen kendi ayaklarımın üzerinde durmayı tercih ederdim kimsenin eline bakmak istemezdim.
Dünyanın bin bir türlü hali var kendi ayağın üzerinde dur, çalış katkıda bulun ileriye yatırım olur
Eğer evde çok sıkılıyorsan, çalışmaya alışıksan çalış tabi ama yok sıkılmıyorum diyorsan evde de zaman geçirebilir, gezip tozabilirsin
Durumu iyiyse çalışma sende. Başına kalkmayacaksa herşeyini karşılıyor söylenmiyorsa çalışma. Tam tersini yapıyorsa çalış.
Hayatinizi baskalarinin aldigi kararlara göremi şekillenidiyorsunz. koç sabancı ailelerine mensup kadınlar enayi o zaman niye calisiyorlarsa 😂😂
Tek vasfi çocuk doğurmak ev işi yapmak olan kadınlardan olucaksin yani
Neden bu aşağılık bir durummuş gibi söylüyorsun
Asagilamak değil ama calisma imkanı varken evde kalmayı tercihi olan biri olmak bence hos değil
Erkek ya da kadın fark etmez Bu kişinin karakteri ile alakalı bir şey Mecbur değilmiş Çalışmak da istemiyor Bu bizi ilgilendirmez
Bizim anlayışımıza ters diye yargılamak doğru değil bence
Soruda yargilamamiz istenmis 😽
Kimse kimseyi yargılamamış her şeye atlamayın hemen! Kız gerçekten de doğruyu söylemiş eğer çalışmazsa doğurup doğurup evde ömür boyu oturup çocuk bakar bi bakıvermişsin yaş gelmiş geçmiş kadın yaşlanmış evde oturup çocuk büyütmekten başla hiçbir şey yapamamış ne kadar acınası bir durum üstelik bu devirde! Yani bence her kadın ayaklarının üzerinde durmalı ve kesinlikle eşini dinlememeli herkesin özgür hür iradesi var helal olsun evliyken de bekarken de çalışan kadınlarımıza Allah sayılarını arttırsın inşAllah @nisbutsinirli @bağlaçolandee
Çalışmaması demek boş bi hayat sürmesi demek değil ki Uğraşlar, hobiler edinebilir bi insan Okuyup gezip kendini geliştirebilir
Ben, çalışmadan hayatını devam ettirebilen bi insanı, kadın ya da erkek fark etmez, yadırgamam, eleştirmem Bu durumu tuhaf da karşılamam
Ama günümüzde çalışmak son derece önemli ve hiçbir kadın erkeğin parasına muhtaç biçimde yaşamamalı bu kocası olsa dahil. Çünkü erkeklere güven olmaz onlar bile bir verir iki verir üçüncüye harcamalarına dikkat et biraz vs diyebilir veya vermek istemeyebilir. Oysa en düşük maaşlı iş bile kendi işin oluyor ve oradan kazandığın para kendi paran oluyor bu daha önemli bana göre böyle. Bence erkeğe bağımlı yaşamak bir erkeğe sonsuza kader güvenmek kadar saçma bir şey yok. Bence çalışmazsa hayatını da kendisini de yakar kimseye bir şey olmaz olan sadece kendisine olur inşAllah aklı başında birisidir de kocasının sözünü dinlemez kendi hür iradesiyle hareket eder.
Serap sen de evlendiğin adamı elin iti uğursuzu, şerefsizi olarak görüyorsun heralde
Pardon da ne alakası var?
@bbağlaçolandee Serap ezik kompleksli dişil enerji taşımayan erkek gibi kadının teki ciddiye alma. Erkke için de kadın iÇin de eşi hayat yoldaşıdır.
Erkek gibi kadın ne ya ben gayet kadın gibi kadınım sen merak etme. Ayrıca ben hayat yoldaşı değildir demedim o zaman erkeklere bağımlı yaşayalım onlar ne isterse ne derse yapalım çalış deyince çalışalım çalışma deyince çalışmayalım otur deyince oturalım kalk deyince kalkalım siz bunu istiyorsanız evliliğinizde köşeler gibi yaşayabilirsiniz biz de prensesler gibi yaşarız olur biter sizin gibi kafalar harcanmaya müsait zaten inşAllah eşiniz sizi bir ömür boyu harcar hanımefendi köleeee gibi Yaşar ömür çürütür gidersiniz size bu layık zaten
Evlenmek demek hayatları birleştirmek kendin için olduğu kadar eşin için de yaşamak demektir Hayat arkadaşı yoldaş sırdaş en yakın dostun demektir Bu bilinci taşımıyorsan evlendiğin adamı elin yabancısı olarak görürsün ki her mesajında öyle dedin Erkekler diyip duruyorsun Biz erkeklerden değil eşten bahsediyoruz Kocan olacak erkekten E ona da güvenmiyosan hiç evlenmezsin zaten
Evlendikten sonra buna güven olmaz ben çalışıp paramı kazanicam diyosan hiç evlenmemen gerekir zaten
Ayrıca yine söylüyorum çalışmamak demek boş bir hayat yaşamak değildir Çalışan insan da dolu bi hayat yaşıyor değildir
Çalışmamak demek boş bir hayat yaşamak demektir çünkü bu hayatta çalışmadan sakız bile çiğneyemezsin paran olmadan çalışmadan boş boş oturarak ne elde edebilirsin ki? Her şey için para gerekiyor artık günümüzde ekonomi de zor bir hale geldiği için insanların adımını attığı yer para olmuş siz daha çalışmadan da olur diyorsunuz peki o sizin düşünceniz ben almayayım. Ayrıca eş dediğimiz insan bizim garanti bankamız değil evlendikten sonra ne kocalar duydum ben karısına para vermeyen veya çok az para veren bununla yetin diyen kimse kocasının eline bakmamalı siz kadınları ezmeye çalışıyorsunuz kadınları bir erkeğin elinde oyuncak etmeye çalışıyorsunuz ama günümüz kadınları çok şükür akıllı ki çalışıyorlar ekmeklerini taştan çıkarıyorlar hiçbir erkeğin bağımlısı değiller keyiflerine göre yaşıyorlar istediklerini giyiniyorlar gayette mutlular sizin gibiler de cahiiiliye düşüncelerinde boğulup dursunlar
Ayrı fikirlerde olmamız bizi neden cahil yapsın ki Ben öyle bi şey demedim sana mesela Serap
Her neyse seviyeli tartışma ve güzel iltifatların için teşekkür ederim İstediğin gibi birini bulursun umarım İyi akşamlar
Tabi gerçekler işinize gelmeyince böyle sözler söylemeniz normal sizi çok iyi anlıyorum :)
Böyle basit bir konuda beddua edecek kadar kötü kalplisin herkes kalbinin ekmeğini yer haksız yere edilen bedduan inşallah seni bulur ve bulacak da. Allah’tan korkmadın hadi 2 gram beynin de mi yok atasözüdür beddua döner dolaşır edeni bulur diye. Sen erkek gibisin iğrenç sin eziksin kötüsün defol
Üniversite 3. sınıfa geçtim cahil cahil konuşuyor işte okuduğum üniversiteyi bile kazanamaz meme satar burada ucuz kötü leş. Allah’ın adını ağzına alır bi de bu kötü insanlar o kadar ikiyüzlülerdir ama Allah onları kahrıperişan eder
Defol git seni gerıızekalı 2 gram beynin yok üniversite okumana gerek yok tatlım olmayan beyninle üniversiteyi zor bitirirsin pardon bitiremezsin! Güzel kadın görünce kıskanmaya devam et bebişim benim
Kötü kalpliyim veya iyi kalpliyim ben bir tek Allah’a hesap veririm senin gibi beyni olmayan boş kişilere değil hayatım hadi naş
Yaşım gereği 3. sınıfa geçtim bütün sınıfları geçtim şu an kadar sen de kıskan fesat beddua et meme fotosuyla Allah diyo embesiil
Embesil senin ananndır hayatım
Anam meme açmıyor ama senin annen meme mi açıyor da meme olarak ifade ediyorsun kendini kafanın koyulması gereken yere meme koyman senin bile kafana güvenmediğini gösteriyor ztn sjjssggsg
Olay ne ara pp ye geldi smnkym
Ya s. Tir git başkalarının fotoğraflarını kıskanma kıskanç karı
Kıskanmak mı skkskejeh her kadında meme var benimki 85 ama açıkta kalan her şey ucuzdur
Yav he he hayatım okey boş laf
Sqdqxd verecek cevap bulamayınca olur gibiii xd
Verecek cevap bulamamak değil senin gibi bir beyinnsizle uğraşmak istemiyorum
Bu arada gerçekten boşuna üniversite okumuşsun tabi ona ne kadar okumak denir bilmiyorum. Bu kafayla çok yaşamazsın inşallah
Ne yazdığını okuyamam çünkü bildirimde meme resmi görmekten sıkıldım artık😂
Çalış kimsenin biblosu olma. Evlilikler sonsuza dek sürmüyor kadınların belli bir yaştan sonra iş bulması çok zor
Ye iç keyfine bak. Bu arada ünv. mutlaka oku, bitir.
Çalış. Boşa sarma kendi ayaklarin üzerinde durmayı bil.
Çalışmayı isterdim eğitim almış ve meslek varsa evde sıkıntıdan patlasın
Sen çalışmak istemiyorsan çalışma ama kendin için yatırım yap bence hayat bu belli olmaz.
çalışmaman sizi etkileyemeyecekse ve eşin size yetebilecekse çalışma
Ay otir calisma ne meraklisiniz essek gibi calismaya
Sen oturabilirsin başkalarının hayatından sanane cahilll cühela
@seraaapppp0 ay kes be ezik, calisinca kültürlü olunmuyor insanlar kendini gelistirebilir evde otur derken gercekten otirmicak mesela dil kurslarina gitsin kendini gelistrsin kitaplar okusun yeni bi hobiyle ugrassin, bi müzik insturementi calsin farkli mutfaklarin yemeklerini arastirsin yapsin sonra diksiyonunu güzellestirsin gezsin yeni sehirler yerler ya da ülkeler keşfetsin, calisinca bunlari yapabilecek mi vakit var mi asla yok evde oturdan kastim buydu insan aklini kullanirsa kendini de hayatini da güzellestirebilir, ben bir spru gördüm calisiyorum ama dil ögrenecektim vakit yok diye iitap bile okuyamiyorum diyor, calisinca bu dediklerimi asla yapamaz zamani olmicak
Sen kafayı mı yedin bütün bunların olması için de para lazım yani çalışmak lazım yine benim dediğim yere geliyor para pul olmadan nereyi geziyorsun pardon enstrüman diyorsun ne kadar pahalı bir enstrüman almak biliyor musun sen? Çeşit çeşit yemekler yapabilmesi için çeşit çeşit malzeme alması lazım bunların hepsi paraya bakıyor yani çalışmaya bakıyor pardon da gerııızekalı falan mısın öyleyse git bi tedavi ol çalışmadan sakız bile çiğneyemezsin bu hayatta koca eline de bakmak kadar saçma bir şey yok kocan bir yapar iki yapar üçüncüye yapmayadabilir kocan senin garanti bankan mı gerıııızekalıııı yaaaaa
@seraaapppp0 asil sen malsin beyinsiz soruyu soran kizin kocasi calisma diyormus maddi durmu iyimis simdi defol git o beyinsizlignle
Ben bu kiza cevap verdim sen enyin kafasindasin ezikkkkkk
Çalışmamanız, kendinizi sadece eşinize ayırmanız daha iyidir.
Ne saçma sapan yorum yapmışsın öyle yahu
Neden?
Yani erkek nasıl çalışıyorsa kadın da öyle çalışmalı bu işin kadını erkeği yok yıllar yıllar önce bile çalışıyordu kadınlar yani
Ayrıca başta konuşmuş olmaları lazımdı bu konuyu erkek başta çalışmanı istemiyorum dediyse kadın da kabul ettiyse o şekilde evlenmiş olmaları lazımdı bence bu soruyu da hiç sormaması lazımdı evlenmeden önce en başlarda konuşulup kesinliğe bağlanacak konular bunlar neden evlilikte problem haline getiriyorlar ki saçmalığın daniskası
Ben illaki kadın evinde kalsın demedim. Erkeğin durumu iyiyse kadının çalışmasına gerek yok, kadının yerine başka bir erkek çalışarak kendi evini geçindirse daha iyi diye düşündüm. Kadınların da çalışma hayatına katılmasıyla erkeklerin bir kısmı işsiz kaldı.
Yok iyi ki katılmışlar valla kadınlar çalışma hayatına oh ne güzel sayıları da her geçen gün artıyor Allah’a sükürrrr canım kadınlar mis gibi paralarını kazanıyorlar gönüllerince yaşıyorlar ohhhhh
Ben sadece ihtiyacı olmayanın çalışmamasını tavsiye ettim. Yoksa bana ne? Ayrıca çalışmayan kadın da gönlünce yaşayabilir. Evlilikte, kadının veya erkeğin parası diye bir şey yoktur. Para aileye aittir. Ailenin parası olur bireylerin değil. Batılıların bireysel yaşam tarzına kendimizi kaptırıp da özümüzden kopmayalım.
Yooo bireylerin parası olur sizin kafanız biraz tuhaf çalışıyor galiba benim arkadaşlarımın evli ablalarını falan görüyorum çalışmıyorlar diye koca eline bakıyorlar kocaları para vermiyor veya bir veriyor iki veriyor üçüncüye vermiyor neyin kafasını yaşıyorsunuz siz pardon? Bu tür insanları düşünün biraz! Ne hayatlar var!!
Onlarda sorun vardır. Evlilik, kayıtsız şartsız paylaşmaktır her şeyi. Onlar bunu kavrayamadıysa yapacak bir şey yok. Evli insanın kendisine ait parası, yaşantısı, eşinin bilmediği hobisi veya benzeri bir şeyi olamaz.
Her insan kendi parasını kazanmalı günümüzde zaten böyle ilerliyor herkes kendi parasını kazanıyor
Parasını çıtır çıtır yerdim. Oh mis. Ama boşta duramam. Çalışmayacaksam başka aktiviteler bulurdum.
Bence çalışmak daha iyi evde oturunca insan düşünceli oluyor en azından kendi ihtiyaçlarını alırsın illa eşinin durumu iyi diye çalışmaya ağın anlamına gelmez kimisi para içinde ama çalışıyor çünkü evde durmak iyi gelmiyor
Calısma. Uyu aksama kadar. Sadece yemeğini suyunu ver adamın tamam işte
Bir ömür nasıl geçer öyle
@seraaapppp0 Çıksın gezsin alısveris yapsın. İlla çalısmak itiyorsa çalıssın o zaman.
Alışveriş yapmak gezip tozmak için de para lazım ama yani çalışmak lazım haydi kocası vermezse? Her ihtimali düşünmek lazım çünkü var öyle kocalar hem de bir sürü çevremde duyuyorum ve görüyorum @Semihh98
Yani bir kadın erkeğe muhtaç hissetmemeli ve aynı zamanda muhtaç da olmalı eşine kendi maddiyatını eline aldı yoluna tek başına bakmamalı evine çeki düzen vermeli eşi ile ilgilenmeli
Çok çalışmak istiyorsan düşüncelerini eşinle paylaş ben yavaş yavaş bu düşünceye ısıt çok katı biriyse bile zamanla senin kararlı duruşun karşısında fikrini değiştirebilir
Inek gibi semirmeye devam et o zaman Kocan da memnunsa ne güzel işte keriz parası
Hahahahaha hahaahahahaha
ohhh mis yatardım hammına goyam, her gece yaprağımı yerdim mis gibi
Nediyon mal
Nabız yoklamak insnaları denemek için sorulmuş gerçeğe alınıp da detay bile verilememiş Troll soru
Çalışmak iyidir kafani dağıtırsin evde olmak çok sıkıcı çocuğun olunca evde oturursun ne de olsa
Çalışmanı istemiyorsa evde otur akşama kadar
Sanane kadının keyfinin kahyasımısın belki kadının kendisi çalışmak istiyor
@seraaapppp0 Ben yanlış bir şey mi Konuştum bu yarma oradan böyle konuşuyor
Sensin yarma Allah’ın cahili saçma sapan yorum yapmayın
@seraaapppp0 Ya hanımefendi Sen de bir manyaklık var mı aklım dengen yerinde mi
Senin yerinde olmadığı aşırı belli @mussin27
@seraaapppp0 Tamam hanımefendi senin dediğin eşek gancık Olsun Sen haklısın
Zaten dışarda da çalışsan evde çalışmaya da devam ediyosun akıllı ol
Banada bul öyle birini😁
😂😂
Güzeldi bu 😊👍
Sende evde otur parasını ye 😉
Onu dinlemem çalışırım
Evde oturmak insanı köreltiyor.
Çalışmam tabiki rahat mı batıyor 😂
Çalışmayın cocuk var mı
Koca parası ye 🥳
ne guzel iste
Başkasına bel bağlama hiçbir zaman
Çalışırım ben olsam dinlemem
çalış evde paslanırsın
Gel dertleselim
ya kariyerde önemli mesleğin ne
Ne güzel işte rahatina bak
Sgk primini yatırsın.
ikinizin de bu konuda ortak karar alması lazım
Çalışırım
Rahatlık batıyor galiba
çalışacaksın!
Sende bebek yap
dinleme onu calis
Ben de çalışmazdım
akıllı kadın bir baskadır
Tabikide evinde otur keyfine bak
Esimi dinlerdim tabiki
Çalışmazdım dhfjh
Onu dinleme
Ben çalışırım
Ya ölürse bi gün?
Bi işin yoksa çalısma boş ver
Otur evinde keyfine bak
Çalışırım
İstediğinizi yapın