Eşim gece vardiyalı işte çalışmamı öneriyo ama ben istemiyorum. Ben mi fazla abartıyorum?

Gece vardiyası zor gibi dusunyyorum. Gerek uyku duzeni gerek esimi gorememe olsun. Istemedigim halde iyice dusun diyo
Eşim gece vardiyalı işte çalışmamı öneriyo ama ben istemiyorum. Ben mi fazla abartıyorum?
Cevapla