İşe giderken yolumun üstünde bir başka çalışan ablayı da alıyorum, artık almak istemiyorum desem bu beni kötü biri yapar mı?

O abla çaliştiğmiz yeri açtiği için 15 dakika önceden çikmam lazım. Artik onu götürmek istemiyorum desem bu beni kötü biri mi yapar?

İşe giderken yolumun üstünde bir başka çalışan ablayı da alıyorum, artık almak istemiyorum desem bu beni kötü biri yapar mı?
Cevapla