Sabah kızım benimle işe geliyor diye vicdan yapıyorum, yaptığım doğru mu?

Yenı ıs e basladım 5 yasındakı kızım ıle mecbur gıdıyorum. Ama anaokuluna da yazıldı yanı sabah 7de kalkıp 12 ye kadar benımle 12 de okula gıdecek. Sabah 7de uyanıp benımle ıs e gelmesıne vıcdan yapıyorum. Allah kahretsınkı calısmasam yıyecek tek ekmegımız olmuyor

Sabah kızım benimle işe geliyor diye vicdan yapıyorum, yaptığım doğru mu?
Cevapla