Annem çalıştığım yere nankörlük yaptığımı söylüyor sizce yapıyor muyum?

Markette çalışıyordum işkur dan girdigim için kasa tazminatı vs alamıyordum ve çalışan arkadaşlar bunu bildiği için kendileri sürekli beni kasaya koyup rayonda çalışıyorlardı ve kasa tazminatını benim uzerimden alıyorlardı, herkese 1 is verirken bana 3 4 is veriyorlardı tacize uğradım müşteri tarafından bi müdür yardımcısı celallendi diğerleri guluyordu ben o anın şokuyla bisey diyemedim , aralarında para toplamışlar baya bi para 30kdan fazla verdiler işte Annem tacize uğradığımı ve bana öyle davrandıklarını bilmiyor nankörlük ediyorsun diyor o verdikleri para da benim üzerinden kazandıkları kasa tazminatına saysınlar haksız mıyım

Annem çalıştığım yere nankörlük yaptığımı söylüyor sizce yapıyor muyum?
Cevapla