Öyle çalıştığı yerde 3 vardiya var sabah orta ikindi gibi işte
Annem ikindiye doğru yani 3 de iş başı yapıyor her vardiya 5 6 kişi baya yorucu diyor adamda biraz yağcı engelli diye fazla iş yapamıyor diye patron taksi tutun gece giderken demiş bu yok ev yakın yürürüz otobüs de var demiş vs
Bende çalışıyorum hemde okul da var ama yetmiyor ki param kiraya fatura kardeşimin okulu benim okul vs derken bitiyor yani borcum yok ama artmıyor Sen ne yapıyorsun okul iş
Ediyorum sonuçta çalışmak istiyor bana gelip iş yerini anlatıyor vs bende öyle olunca açıkçası gününü bekliyordum fazla müdahale etmek istemem ama böyle giderse edeceğim
Kimse kimseye bedava para vermez emek vermek zorunda sen annen olduğu için duygusal davranabilirsin ya çalıştırma ya da çalışıyorsa karışma bırak o karar versin
Yok ama eşitlik olur bence patron iyi biri ama yanında çalışan biri var yeni gelmiş annemle aynı işi yapıyor ama o karışıyormus herşeye patron taksi tut kadins diyor tutmamış evi yakın vs diye
Patron gece geç çıktıları için taksi tütün kadınlara dediği halde bir işe yeni giren adam evleri yakın ben bırakırım yürüyerek gidilir veya otobüsle kendileri gider gece 2 ye kadar otobüs var vs diye söylemiş birde anneme iş yükü bindirmis
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben olsam ederdim ama annem beni dinler miydi orası ayrı konu
iş hayatı sonuçta
Ben edersem valla bir adam var onu kötü bozarım ağzı bozuk hemde iş yüklüyormus
o zaman et
sacma s@lak insan cok ortada
maalesef ya birde aynı mahallede oturuyor patron taksi tutun gece diyormuş bu yok otobüsle gideriz diyormuş adam söyledigi halde saçma yani
aynen
Aynen ne ya ohooo yazıya sadece aynen demişsin yoksa duygusal gününde misin
ne alaka şimdi
ne diyim yani
Ne bileyim görüşü göre cevaplar bekledim de aynen demişsin sadece 😀
yani sana katılıyorum öyle yap demek istiyorm olay bu😂
Hım anladım bugün biraz bende durgunluk var ya kusura bakma
sorun yok
İstek atim mi kabul eder misin
sevgilim var gerek yok
Ne alaka sevgilin ile ki ben sevgili için demedim kabul et bari
olabilir
istemiyorum
Tamam istemem ay ne lanet sevgili varmış bende zannettim ki sevgilin yok 😀😀😀
anlamıyorum seni abicim
ne yaşıyorsun sen allah için
Ahaah sen ne yaşıyorsun kötü bir şey demedim anlıyorum dedim ya
🤷🏻♀️
Teşekkürler nasılsın
Neden yapıyormuş peki annen
Çünkü diğerleri iş aksatsa bile ben helal alırım paramı düşüncesi var
Herkes işini düzgün yapsa zaten fazla yapmak zorunda kalmaz bence
Annen mudahale etmeli
O etmiyor köle gibi kullanıyor yeni gelen adam bile iş veriyormuş
Sen araya gir bari
Anneme diyorum da şimdilik karışma diyor biraz daha olursa edeceğim adam sürekli iş yüklüyormus birde ağzı bozuk
İş ne ki
Pilavcı annem 3 de gidiyor gece 00.30 da çıkıyor
Aboww cok zordur ya saatide yorucudur
Öyle çalıştığı yerde 3 vardiya var sabah orta ikindi gibi işte
Annem ikindiye doğru yani 3 de iş başı yapıyor her vardiya 5 6 kişi baya yorucu diyor adamda biraz yağcı engelli diye fazla iş yapamıyor diye patron taksi tutun gece giderken demiş bu yok ev yakın yürürüz otobüs de var demiş vs
Annen bence biraz daha calıssın sonra cıksın kendini yormasın
Zaten Temmuz gibi çıkacak mecburen ama şimdilik para ihtiyacı var kendisinin o yüzden sabır ediyor hiç kolay iş değil hergün yorgun geliyor
Haklısınız maalesef oyle az kalmıs zaten
Öyle bakalım temizlik işi vs yaparım artık ufak seyoer alırım diyor memlekete gidecek ondan para biriktiriyor şu an
Sen calısmıyor musun yoksa okuyor musun
Bende çalışıyorum hemde okul da var ama yetmiyor ki param kiraya fatura kardeşimin okulu benim okul vs derken bitiyor yani borcum yok ama artmıyor
Sen ne yapıyorsun okul iş
Sen okul iş ne yapıyorsun peki
Çalışmasına müsade ediyorsan karisamazsin
Ediyorum sonuçta çalışmak istiyor bana gelip iş yerini anlatıyor vs bende öyle olunca açıkçası gününü bekliyordum fazla müdahale etmek istemem ama böyle giderse edeceğim
Sen bilirsin iyi geceler
Niye peki müdahale etme dedin sadece onu merak ettim izin verdim diye köle değil ya
İyi geceler
Kimse kimseye bedava para vermez emek vermek zorunda sen annen olduğu için duygusal davranabilirsin ya çalıştırma ya da çalışıyorsa karışma bırak o karar versin
Yok ama eşitlik olur bence patron iyi biri ama yanında çalışan biri var yeni gelmiş annemle aynı işi yapıyor ama o karışıyormus herşeye patron taksi tut kadins diyor tutmamış evi yakın vs diye
Zor Geliyor sa bıraksın
Ne yapacaksin
Sence karışmali miyim? Bu haksızlığa vs
Patron gece geç çıktıları için taksi tütün kadınlara dediği halde bir işe yeni giren adam evleri yakın ben bırakırım yürüyerek gidilir veya otobüsle kendileri gider gece 2 ye kadar otobüs var vs diye söylemiş birde anneme iş yükü bindirmis
Bence karış
Ne iş yapıyor
Pilavcı da çalışıyor
Ağır işi
Kaç yaşında
Annen sonuçta et ilk önce annenle konus