Buyuk bir magazada calisiyorum boyner gibi.22 yasindayim. 23 olacagim. Cocuk gibi gidiyorum paspal ve saclarim yapilmamis böyle uykudan kalkiyorum disimi fircaliyorum giyinip cikiyorum. Suslenmeyide seviyorum aslinda ama sabahlari uyku daha agir basiyor. Yapmak istiyorum ama o gucu bulamiyorum kendimde. Öyle daha iyi hsisedecem yapsam ama iste bir motivasyonum yok. Birde hergun paspal gittigim icin suslensem budefa cekiniyorum birkere suslendim herkes dedi bambaska oldun bugun bir baska gorunuyosun falan. Utandim haliyle. cekindim. bir kiz da tanimadim dedi hatta... o gun cok suslenmemissdim bide. Tam suslensem taş olurum zaar.
Uzun lafin kisasi:
bir kiz is yerinde hergün süslenmeli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce dostlar? Biri icin drgil kendim icin yaömak istiyom ama cok useniyom
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer