Güncellemeler
+1 yıl
Sonlandirdim ve iyi yaptığımı düşünüyorum...
Cekismeli evlilik varmis sanirim yas farkı var aramizda kendisi öğretmen ama ben basima bela almak istemiyorum tam cekimeliyken arkadaslik kurmak dogru bulmuyorum kibar dilde nasil soyleyip uzaklasabilirim kendisi soyledi evli olduğunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
isterseniz bitirebilirsiniz
Soyledim yapamam dedim basima bela almak istemiyorum
Yaa bekle şimdi onu bosayip kesin seni alacaktır seni seviyordur 🤣
Malmisin öyle birsey mi dedim uydurma arkadasiz dedim dost gibi sonlandirdimda zaten
İnsan isi kendinden bilirmis demeki evli kadinlarla ask iliskisi yasiyorsan
Arkadaş olarak görüyorsan evli olup olmamasını niye dert ettin. Bekar adamım ister evli kadınla ilişki yaşarım ister dul kadınla ister genç kızla kafasini sen tutmuyorsun sonuçta değil mi
Bak ben arkadaslikta bile evli insanlarla arkadaslik yapmam ayrica o benim hocam duzgun konus adam kültürlü birisi diye sadece dost olmak istedim evli birinin arkadaslik kurmasina bile karsiyim ben eşinin yerine koydum kotu hissetim kendimi sahsen ben evli olsam kocami istemem arkadaslik kurmasini
Ve adam duygusal boslukta ne kadar doğru duygusal boşlukta olan insan ile olmak sicak davranisim dostluğu farkli yone cekip benim yuzumden evliliklerimo sonlansin bazen insanlar duygusal boşlukta ne yaptığını bilmiyor oyuzden uzak durmayi tercih ettim
Arkadas olarak görebilirim karsi taraf beni o bakisla bakmiycagini nerden bilebilirom ve esi bundan rahatsızlık duyamazmi k. bakma senin gibi geniş biri değilim ben ve herkes senin dusuncende degil karisi o düşüncede degil belki kıskanç olan biri neden inadina gidicem
Evli olmasa farklı düşünürdün ikimizde iyi biliyoruz.
canım sen kendinle karıştırıyorsun sen galiba beni neyse malmisin nesin ya git sen esinin baska adamlarla takılmasına izin ver genis olduğun icin
Ne olduğun 5 köy öteden belli karistirilacak bisey yok koca koca adamlarla dostluk arkadaşlık yapmandan belli.
Yaw isi kendinden bilirmis demeki sen ask yasiyorsan beni ilgilendirmez hadi yaylan postuma yazıp durma
Zaten tipine baktigin zaman sapık tipi var duzgun bile tipin yok senin dediginemi bakicam hadi hadi
Bilemedim mantıklı karat ver
Arkadasligi birakmak istiyorum esi musallat olur nasil uygun dile konuşacağım duygusal boslukta sanırım
Anladım olabilir arkadas olarak mesafeni koru sende sınırını bilsin
Yanlış anlasilma olur musallaht olur boyle durumlar normal degil
Anladım başka arkadaşın yok mu senin neden illa bu arkadas bu arakadasa yönelten ne seni
Yok
Konuşmak istersen ben arkadaşın olurum ama sende öyle duvarları olan bir arkadaşa benziyorsun
Öğretmendi arkadaşım kültürlü biriydi bu yuzden arkadas olmak istedim sadece okadar
Anladım ben kültürsüz müyüm diyeceğim şimdi:)
Eee?