AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Öyle bir şey geçersiz olur ki imzalasan ne imzalamasan ne saçmalamış
Bu kadınlarla evlenmicen tarlasını sürüp sürüp bırakcan hakkediyor lar bunu
Biz de size sürdürmicez.
Merak etme sürdüren çok senin boklu şeyine kalmadık
Onlar da akıllanmalı zamanla olur
Hayır değil bende evlenmem nafaka kalkmadığı sürece
Bence adam haklı. Madem oyle bir niyetin hic yok o zaman imzala gitsin. Boyle bana guvenmiyorsan flan bahane bence. Ben kendimi herine koyunca eger nafaka istemeyeceksem cakarim imzayi hicte alinmam
Yani adami supheye dusurmussun ki biyle bisey istemis. Ve imzalamayarak. adami iyice hakli cikariyorsun.
Yok kız imzalama ilerde ne olacağını kimse bilmez
O da imzalamayıp nişanı attığın için güven kaybetmiştir sana karşı. Ikiniz de pek üzülmezsiniz yani.
Para koparacak kadın modeli ancak böyle test edersin artık helal adama artık her erkek böyle test etmeli
Bence de güzel test ama test yerine tanımak daha iyi. Tanıdıktan sonra güvenebilir.
Neden evleniyorsun ki istersen boş anınca üzerine parada ver canım bu kişi
Ben olsam imzalardım. Çünkü bunu kötü niyetli kullanan bayanlar var.
Aynrn
Bravo bravo tek kelime ile çok güzel yapmışsın 👏
Zaman çok kötü evlenip boşanıp nafaka veren çok insan var etrafımda.
Zaman kötü diye diye her şeyin bugunu çıkarttık
imzalama. Bu kadınlara verilmiş bir hak, neden hakkından vazgeçececeksin ki
Güçlü kadın güçlü Türkiye böyle bir halk biz kadınları ezer
Verilmesi hak ama istemiyorum derse erkek için de hak
Güçlü kadın kısmına patladım güçlü kadın erkeğin parasına niye muhtaçsın dilenci 😄
@Krank anlatamazsın kanka hepsi laf salatası esc den farkları yok
5 gün sonra burada zirlamaya başlarsin cok seviyorum çok özledim. 10 gün sonra yalvarıp yakararak özür dileyerek geri ona kosarsin...
Ya bence mantıklı olan o tabiki eğer kadının yüzünden boşanma olsa ben erkek olsam neden senin nafakanı ödeyim evliysek evliyiz kimse kimsenin kazancı üstünde hak talep etmemeli koca ve da olsa kadın olsa
Karar ver onumu istiyorsun parasinimi gayet makul isteği
Ablacım , üzgünüm ama abim haklı boşanırsanız her türlü yük erkeğe biniyor ;( bence böyle basit şeylerden aranızı bozmayın burdaki görüşlere bakma ablacım ilişkinizi boş bir sebep den bozma :( bi tekrardan konuşun
Adam haklı. Asıl sen sevseydin nişanı atmazdın. Şimdi onun gözünde yalancı ve para göz görüyorsun.
Yanlış düşünüyorsun. İnsan karısı olacak kişiye nikah memuru dışında başka imza istemez.
@Fukibaba devir değişti. İyi niyetleri suistimal edildi. Şimdiden güvence istiyor. Ayrıca hayat bu beli mi olur ömür boyu evli kalacaklarına
Peki adam aldattı diyelim, çocuk var ortada. Adam imza atıldığı için nafaka da vermiyor.
Kadın çocuklarla tek başına ortada kaldı.
Hani burada adalet pek
@Fukibaba Doğru. Belki eşi çok para göz davrandığı için böyle yapmıştır. Bilemiyoruz
iyi yapmışsın evlilik sözleşmesi diye bişey yok zaten g0tlerınden uyduruyolar onu
kendine güvenmiyorsun demek ki adam iyi yapmis bence
Sen evlendin diyelim. Bunu da imzaladın.
Adam sana kazık attı aldattı. Boşanıyorsun..
Adamın attığı kazık yanına kalacak eğer nafaka tazminat vermezse. İmza aldı ya senden...
aldatirsa zinadan dava acarim tazminatimi alirim
ben kendime guvenirim adama guvenmem
Her açılan dava ispatlanamıyor biliyosun.
Elinde sağlam ve hukuki delil olmazsa adam benim param için iftira atıyor der.
Senin elindeki evlilik sözleşmesi de ortada.
Aha kaldın ortada😀
kazik atacak biriyle evlenmem zaten belirli olgunluga gelmis erkekler hosuma gidiyor sapyoseksüelim
zaten sözleşme imzalamak bizim kürtlerde yok aldatma da yok haliyle😉😉
türklerle evlenmem şahsen ben çabuk boşanıyorlar kendi milletim daha iyi yalan dolan yok en azindan
Oo gel kız seni sevdim seni karım yapayim
apta l misin sen işine bak
Yok la karizmatik adamım hoşuna gider
tipe bakmiyorum ben kanka
Paraya bakıyorsun zahar😀
ne alaka karakter kariyer olgunluk zeka beni etkiliyor
para benim icin onemli degil ekonomik ozgurlugu tattim sukur baba evinde gordum
sen erzincanli antep veya adanali olmalisin yuksek ihtimal antep
Yok, Ankara
zahar dedin ondan dedim bende
Seninle başbaşa kahve içelim mi
niye gerek yok kardeşim
Kardeş kıymete bindin
Ciddi sanmadin inşallah
yoo niye sanayım abazan çok burada trol fake yuvası
iki lafa tav olacak biri değilim😃
Aferin. Güzel
aynen öyle
Profile koyduğun kız sen isen çx. Sevimsiz ve çirkin
evet benim görüşün alakadar etmiyor
kötü yorumlarini kendine sakla armut
en azindan senin gibi fake değilim ve kendimle övünmüyorum
ama o kadar kötü bi zihniyetin var ki bi erkegin ilgisine veya iltifatina gerek duymayacak kadar özgüvenim yerinde
boşa yqsamissin eger gercek yasin 25 se daha olgunlasamamissin
adam ol öyle yaz
Gücendi😀🍅
niye güceneyim apta l oğlan gelişmemişsin asla da kâle almadim lafini ben iltifat ta ederim alirimda ama senin bu kafan zihniyetin yüz yasina gelsen böyle kalir
oğlan diyorum adam olamamışsın cunku yazık
Çok alındın, kısa devre yaptın 😀🐦
sktr gt şimdi apta l embesil avel
pislik
Oo kızmış 🤣🍬
döl isr*fı
daha fazla uzatma bence yeterince bildirim gitti sorana
Tamam, barışalım ama
sevgilim var kavga ettik sana patladım kb
Problem değil, biraz mizah amaçlı yazmıştım çok iyisin
toxic bir iliski yaşiyorum onunla ve mental olarak cok yipratti ayrilmiyorda yapisti bildigin kurtulamiyorum
gurursuz erkek cekilmiyor
Engelle geç yav
alman ama almanyada yasadigim icin gitmiyor
Bırak sen yeter ki. Zorla güzellik olmaz
olmuyor yani burada yazmak istemiyorum ama imkansız gibi bu
Burdan yazma canım
Aranizda sevgiyle olan ask varsa zaten iki tarafta sart kosmaz. Siz mantik evligi yapiyodasaniz normaldir. Bul zengin kocayi iki ay evli kal bosan omur boyu naksin sana simdiki duzen bu olmus.
Mecburen kabul et, yoksa boşanmaz.
O zamanda sen zor duruma düşersin. Adam boşanmaz.
Biraz söyleyişinde de sıkıntı var ama olsun yine de nişanı atmak doğru bı karar olmuş
Adam haklı ben de olsam ben de yaptırırdım empati kur
Büyük saygisizlik öyle bir şeyi nasl teklf etmiş
Hehe tabi tabi, evlenince adamın feleğini kaydırıyosunuz boşanınca da kanını emiyosunuz. Çocuğun yaptığı teklif çok akıllıca, sonuçta o da kendisini düşünüyo. Kız milleti kan emicidir. Oğlan da bunun farkında
Şuraya bak evlilik mi tapu kadastro müdürlüğü mü belli değil
Boşanmak için evleniyor ve de evliliğinizi yürütmeyecek kadar birbirinize güvenmiyorsanız bence bu daha büyük bir sorun
ben bir kadın olarak söylüyorum böyle bir sacmalik olamaz nişanı atmakla az bile yapmışsın öyle şey mi olur ya sevgide bir yere kadar saygı yoksa
Şimdiki kadınlar sevgiyi ne kadar hak ediyor? Kaçınız güven veriyor
siz erkekler ne kadar güven veriyorsunuz aklımızda bin tane soruyla kalıyoruz sadece yansitmasakda
Sizin verdiğiniz güvenin raporu. Al oku.
www.kimpsikoloji.com/.../
oranları karsilastirmayim siz zararli cikarsiniz
Oranlar, rakamlardan ibaret. Erkekler aşikar yaptığı kadınlar gizli yaptığı için oranlar yanıltır
Sonuç ortada. Güven yok karılara
siz kadınlara kurban olun erkeklerin gecmisten beri bi sadakatsizlikleri var zaten
Geleceğin yeni sadakatsizleri siz oldunuz kızlar. Mutlu olun
aldatan erkek aldatilir tesekkurler
Ya ne alaka be? Erkekler sizin cüzdanınız değildir. Millet nafaka yüzünden evlenmeye korkuyor be. Yolunu ayırdığın adamın parasını alıp napacaksin? Aç gözlüsunus hepiniz. Çocuk olursa zaten çocuğa verilir para
Ya napalim sizin paranizi biz ama sozlesme imzalatmak ne bir kere gerçekten sevseydi aklına maddiyat bile gelmezdi
Ya kes sesini bu zamanın kadınları erkeklerden daha beter ve paragöz ben bir kadın olmama rağmen bunu diyorum. Ben olsam ben de imzalardım o sözleşmeyi. Paragöz ler sizi
ajsoapspwsğskap kendi paramizi hepimiz kendimizde kazanırız merak etme ama sizin gibi zihniyetliler yüzünden doğru bir şey soyledigimiz anda para göz oluyoruz tabi
Muhtaç olan kadın olmalı o nafakayi ve çocuk. Durumu iyi olan ve çalışan kadınlar nafaka almamalı. Defol git
Tamam askom sen kendi kocandsn almazsin uza
Bb
Erkek olsam bende istedim zaman çok kötü devir iyi degil tek dert para olmuş hakli olarak bende yapardım ama bazıları tabi.
Tek derdi para olan adamla yanyana gezer misin
Sen anlamadin herhalde devir kötü tek dert para derken herkesi görüyoruz para için evlenenleride görüyoruz ve soruna geleyim tek derdi para olan biri ile saten olmam sınırlarımi bilirim benimle olacak insanın da derdi para olmaz emin ol.
Sen evleneceğin adamı para için mi evleniyor acaba diye düşünerek evlenirsen o evlilikten huzur ve beka bekleme zaten
Asla öyle bir düşüncem olmadı bu senin düşüncen nerden nereye getiridin soruyu Allahim neyse sen haklısın Tamam 👍
Böyle bir adamla evlenirsen sana hiçbir şey demiyorum gerçekten
İyi yapmışsın popon bi tekme atsaydın gitsin anasına imzalatsın şopar
Mantıklı bir davranış sergilemişsin bence hiç pişmanlık felan duyma.
Daha simdiden bosanmayi dusunuyorsa ondan hayir gelmez
İyi yapmışsın ayrılarak. Daha evlenmeden ayrılık sonrasını hesaplamış.
Makul bir sözleşmeymiş tek maddesi buysa
Biraz tuhaf yine de tabii
Doğru karar vermişsin, evlenmeden boşanmayi mi duşunuyormus
Zaten bütün kanunlar kadınlardan yana olduğu için erkeklerin de pek bir şansı yok.
Adam evlenmeden boşanmayı düşünüyo ya saçma
Karılara güvenin kalmadığının sonuçları
Bencede olmalı devir kötü o yüzden kendi güvencem altında olmalı kendimi güvenceye almak zorundayım
Sizin erkeğin sırtından geçinmeye çalışmanızda saygısızlık değilmi...
Saçma öylesinden fayda gelmez bırak gitsin
Daha evlenmemişsiniz bu neyin kafası
Nişanlın da aynısını sormuş
Adam iyi ki kurtulmuş senden
Bu devirde artık normal
Karar sizin
Degil iyi yapiyor
Uyanık adammış
Yuhhh bundan sana hayır gelmez
Para peşindesin demek ki belli olmuş
Takdir ettim adamı ne istediğini biliyor
iyi yapmışsın düşünmene bile gerek yok
Haklı çocuk işine gelmiyorsa evlenme
Sonuna kadar haklı nisanlin
Adam senden kurtulmuş
Ne haliniz varsa görün Allah ıslah etsin inşallah hepimizi amin
Evwt karsilikli evlilik sözleşmesi imzalananilir
Yok değil nafaka tazminat saçmalık zaten
Başlamadan bitirmiş demeki kafasinda
İyi yaptın.
Öyle şey mi olur ya
Adam haklı imzalamayanla bende evlenmem bu devirde
Ah hayat nelere kadirsin
ay cimri evlenme
adam en güzelini yapmış
seviyorsan imzalarsın