
Selamlar.. Sorumuz kısa ve öz :D Böyle bir mesaja ne tepki verirdin? Tamam tamam kimse gitmezdi hıhı evet ahsh Keyifli geceler.. 🥂😏

Ne dediğimi anladın sen, acil durum uyansana..
#smell

Selamlar.. Sorumuz kısa ve öz :D Böyle bir mesaja ne tepki verirdin? Tamam tamam kimse gitmezdi hıhı evet ahsh Keyifli geceler.. 🥂😏

Ne dediğimi anladın sen, acil durum uyansana..
#smell
Kimin söylediğine göre değişir ama muhtemelen böyle bir mesaj sadece sevgilimden geliyordur. o zaman da tabi ki sevgilim hayatım seve seve sana güzellik yaparım ve seninle kalırım derdim. zaten sadece bu gece olmazdı yani her gece sevgilimle olmak isterdim birlikte uyumak ya da zaman geçirmek isterdim. oldukça romantik olduğum için daha çok duygusal oluyorum ilişkilerde bu yüzden de böyle sürprizler yapmayı severdim ben.
Bi güzellik yapsana kısmı tuhaf olmuş :) bize en son ne olur diye pazarlık yaptığın beyaz eşyacı gibi. Bence şöyle olmalıydı "Geceme huzur katıp benimle kalır mısın?
Bu soruya vereceğim cevabı sen biliyorsun 😬şimdi aksini yazsam işe yaramıyacak o yüzden yormuyorum kendimi 😂
Gece 12'den sonra bal kabağına dönüşüyorum derdim 🤣
ahah adam da uuu beybi en sevdiğim tatlıdır derse ipi tuttuğumuzun resmidir 🤣🤣
Umarım demez 🤣🤣
Eigler için teşekkür ederim 🌸
Ne demek rica ederim 🖤
Cevap
60Cevap
Sevgilimden gelen gece benimle kal mesajı hoşuma giderdi ve keyifle kalırdım onunla güzel olurdu yani
Selam gadası 🙃
Sen sofrayı kur ben nevaleleri alıp geliyorum derdim.
acaip hayvanlara benziyorsun şarkısının sözleri ile karşılık veririm 😂 bir kere söyleyişe bak ya bi güzellik yap gece bende kalmış
ahah şarkı sözü bu ama sempatiklik yapmak istemiştir ahsh
dümdüz söylesin ne ergenus gibi şarkı sözleri gönderiyor 😂
ahah vah adamın haline 🤣🤣
vah değil ah adamın haline çok şanslı çünkümsü 😂
🤣 daha başlarken fırçayı yedirdin ash devamını düşünemiyorumsu 🤣
ya biz lisede yapardık böyle şarkı sözleri ile duyguları dile getirmeyi ama koskoca adam utanmıyor mu böyle davetlere 😂
bi guzellik yap diyene bu gece ananla isimiz var nobetdeyiz derdim. seven insan bu sekilde mesajla bide yanimda kal demez zaten kalacak kisi kalir gitme desen de kalir. bu ne yaa bi guzellik yap bedavadan ver anlaminda
😍😏Kapının eşiğinde boş boş gem güm edeceğine icraatını görelim derim herhalde...😈😜
İşte bu
@sinirrr kesinlikle. Harikasın. Aynı dusuncedeyiz. Oyalanacaksa kişi kapıda değil, icraatın içinde zamanını geçirmeli 😊🔥
Kapının önündeyim olurdu 😅❤🐨
Çok aşırı bir şekilde özledim artık şart oldu birlikte ufak bir tatil sevgilimle ❤🐨
O an ki libidosal durumum (telaffuzum doğru oldu mu bilmiyorum yanlışsa affola) ve mesajı yazan kişini bende uyandırdığı hislere göre cevap değişebilir...
Şöyle bir cevabım olurdu;
Yılbaşında aldım böyle bir mesaj ve olmaz dedim. Bu gece çok sıkılmıştım ama sırf sıkılıyorum diye olur demek yanlış olurdu
Kimin yolladığı önemli ancak genel cevabım pazar günü hariç yorgunum sen gel olurdu herhalde.
Gerçekten seven insandan böyle bır mesaj gelmeyeceği için bende buna bı cevap vermeyeceğim 👍
bu gece ve her gece meşgulüm olurdu... çünkü her gece meşgulüm 😂
Kahve koydum fincana gel uyalım ozaman bu gece şeytana.:D
gitmem mumkun degil aile evi ana baba var sevgilide filan kalmak ters mevzular
Kimden geldiğine bağlı. İlgi gösterdiğim biriyse kalırdım
Ağzını burnunu kırarım … derim 😬 terbiyesizlik yapılsımasın bana
uçarım be ne demek böyle bir soruya kayıtsız kalınırmı?
Şarkının devamını yazardım ahahah çok romantiğim 😆
Zaten onunla kaldığım için gülerdim sadece. :D
Kalırım..
İnsanlık hali, korkmasın.. 😊
Ben kimsede kalmam, davet ederim icabet ederse eder👍🏻
Gece uzun olacaksa kalırım @istanbull_hanim
Immm tabi ki Çağıran kişinin kim olduğuna ve ona ilgim olup olmadığına bağlı derim 😃
Si.. tr git derdim
Öyle bir mesaj atan biri kesin erkek çıkar benim şansıma kız değil
Bu gecenin hatırına giriver koynuma sana yapacaklarim var derdim
Müslüman bir insan Evlenmeden böyle şeylere kalkışmaz nefsine yenik düşerse bu son kaçınılmaz tabi Müslüman bir insan da istiyor böyle şeyleri ama bilir ki 5 dk zevk için cehenneme gideceğini nefsine hakim olup hem orayı terk eder hemde sevdiği kız sevdiği erkek ya da kız olsun fark etmez O kişiyi canından çok sevsede terk eder çünkü O sevgili başkaları ilerde yatmıştır ve sonu aldatma ile biter
Senin her halin güzel sevmeye tatlım
İtiraz etmem elinde istikbalim
Ne kadar kırsan kalp karşı gelmez
Sen bi şans versen sırtım yere gelmez
cevabımız nettir 😂
Sevgilimden gelen beraber gece vakit geçirelim mesajı 🥰
Attı mı böyle bir mesaj atsa hoşuna giderdi yani anladığım kadarıyla 😃🙃
Bugun olmqz yarın belki cevap.
Kimin ne niyetle yazdığına göre değişir nefsine hizmet ediyorsa gitmezdim şefkate , sevgiye değer duymaya ihtiyacı varsa düşünülür …..
Vayyy güzeldi cevap 😊👍
Sevgilim dışında birinden geldiyse seni neşelendirecek bir obje değilim deyip reddederdim. Sevgilimden geldiyse de canım isterse
Hem sana hem bana güzellik, kendi işini kendin görursen bana da iyiliğin dokunmuş olur derim.
Kalamam canım.. kalırsam eğer , sonra yıldızlar kayabilir!!!
Sosyal yaşantımda karşıma çıkmanız gerekip lakırtı yapmak lazım derdim herhalde hanımefendi
Nikahsiz olmaz derdim 😂 beni kolay bi lokmami sandin 🤔
Adama gece mesaisi kitlenmişse kafa " EROR "
System Not found.. 🦂 '
Bunu sadece sevdiğim adam yazabilir. Ona vereceğim cevap da bellidir ve sadece o bilir.
Belki çok etkilenirsin
@Ay_ışığındasaklıdır Hayır, etkilenmem.
Hiç bilemezsin
@Ay_ışığındasaklıdır Bilirim.
Olur kalırım derdim.
Nah yaparım ona fkfk
Olum bak git derim
Beni uğraştırma sen gel derim
Bi güzellik yapsana, daha fazla saçmalamasan
mesajı kimden aldığıma bağlıı
Çok çocukça söylediği için kabul etmezdim.
Sapık diye polis sikayet ederdim
Neden olmasin
Bi ayılık yapsana, düz duvara tırmansana
Mesaj atmaz da direk söyler.😊
Bir gece değil her gece sende kalırım
İşte geldim dostum yüzün gülsün be
Dgysfgsyesfgd
Mesajın kimden geldiği önemli
Gelemem sen gel
Hayhay olurdu😊
Bunu diyen kim önce onu bilelim
Çekici bulduysak olabilir 😂
Aç murat dalkılıç dinleyelim derdim :D
Sevdiğin olursa ayrı bir anlamı olur
Kitabıma uymaz anlasanda anlamasanda derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?