''Bi güzellik yapsana, gece benle kalsana'' mesajına cevabın ne olurdu😉?

bi güzellik yapsana 😉
bi güzellik yapsana 😉

Selamlar.. Sorumuz kısa ve öz :D Böyle bir mesaja ne tepki verirdin? Tamam tamam kimse gitmezdi hıhı evet ahsh Keyifli geceler.. 🥂😏

saçmalama aşkım sadece film izliycez 😛 :D ahsh
saçmalama aşkım sadece film izliycez 😛 :D ahsh

Ne dediğimi anladın sen, acil durum uyansana..

#smell

''Bi güzellik yapsana, gece benle kalsana'' mesajına cevabın ne olurdu😉?
Cevapla