
#smellsmoke

@gecekusum3434 ne güzel kalacaktı bu gece benimle... Hain pegasus airlines diyorum.. Üstelik yine sürpriz yapacakmış
O; bu gece benle kalsana dese ben çantamı toplar soluğu havaalanında alırım ne tepki vereceğim. . canımıza minnet
"Saat 3'te Kül Kedisi'ne dönüşmeyeceksem olur." derdim👸
(Birlikte uyursak, gün aydığında aynı yataktaysak Kül Kedisi'ne dönüşürüm.
Bir de, ailemle yaşarken onlara söylemeyip eve gitmezsem/geç gidersem...)
Keyfime kalmış istersem herşey güzelleşir...🙂
Pışşıkk yaparım ona😃
Cevap
54Cevap
An ve nabza göre şerbete doğru gider o iş :D
Yavaş koş düşersin derim.😂
Gulmemem lazim gulmemem lazim 😂😂😂😂😂 yazik yaa cok kotu dustu ama guldum ozur dilerim 🥲
Vallahi fena düştü. Bir de diyor yüksekmiş😅
Bana pul koleksiyonunu mu gösterecek 😂
Sanırım karşı koyamazdım 🙈
Tabi dimi :D ne iyi niyetlisiniz ya ahah
Kabul etmezdim, çünkü ben evlenmeden cinsellik yaşamaya karşıyım. Dinim zaten reddetmiş böyle bir şeyi. Zaten öyle biriyle sevgili olmam.
"Senin anan güzel mi?" derdim.😄
https://www.youtube.com/embed/b3_XV4WqXJYKitabıma uydur gel uysada uymasada
Çekeceğin var elimden alacaklıyım teninden ne dediğimi anldın sen acil durum uyansana
Derim😂
Bekleyenim var diyebilirdim, sadece …
.
.
.
#Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
O teklifi ettikten sonra kıvırmaya bile kalksa, napar ne eder ailesi bile olsa yanına girerim o gece 😉
"Çirkinim kızım ben, güzellik falan yapamam."
Derim. Kırılırım yani, güzellik yap da neymiş, laf sokar gibi 😒
Yeter ki sen candan iste...
https://www.youtube.com/embed/lg5N-Zspkt0Bunu Red etmek ahmaklık olur diye düşünüyorum 😅
Elimde içki ile gider hem gece güzel vakit geçirir hemde kafaları güzel ederdim 😊
Yıldız Tilbeden Yürü anca gidersin isimli şarkı sözleriyle karşılık vermeni tavsiye ederim.
Ahaha 😅
İyi geceler güzellik der geçerim
O kadar
-VESSELAM-
Ben o birsey söylemeden güzellikler yapıyorum da bu gece olmadı
Annem kızar birkez kalmıştım beni çok özlemişti geri dönmek zorunda kaldım eve
Ben o bildiğin basit erkeklerden değilim (!) derdim. Vururdum masaya çıkardım
:D
Şarkı sözlerini ben ciddiye almazdım şakadır bence h3m ya beni deniyorsa
Öyle diyen biri olursa gider kalırım sıkıntı yok illaki sevgili olmayada gerek yok
belli ki korkuyor
yalnız mı bırakalım ceylanı
Izlenebilicek guzel korku filmleri hazirsa neden olmasin :/
O geceyi ateş sarar 🤣
Eger bakimim tamamsa kalirim😁hazirlikliyimdir gerci hep
Sen kalmami göze alabiliyorsan seve seve kalırım diyip kalırdım
Olur ama babamdan sen izin al derim 😄
Eğer seviyor ve güveniyorsam yanına giderim ama bazı şeyler varki tamam onunla uyurum yemek yerim film izlerim ama evlenmeden asla onla birlikte olmam eğer öyle bir durum olursa orda ona ebesini tersten gösteririm
Davete icabet etmek gerekir
Canıma minnet diyosun :D ahah
hı hıı evet ya eminim öyledir :D ahah
Kalırdım. Eğer bir kız olsaydım eğer gerçekten seven erkek sevgilisiyle abuk sabuk şeyler düşünmez pek fazla zaten. düşünmez zaten.
Mazimize ve o anki kendi durumuma bagli. Mazimiz yeterli ise durumda musait ise olur elbette. Ama kisa bir mazimiz varsa gerek yok gevsek olmaya.
Küfür ederim herhalde.
ahah :D Türk kızının hası :D
öyle yağma yok :D koşsun peşimden bir zahmet kolay mı sanacak
Anında hücum yelekleriyle evini basarım. Sonra yansın geceler 🤪
Bi guzellik falan yapamam dingonun ahirinda yasamiyorum aile kavramindan bihaber mi acaba
Bunu diyecek biriyle birlikte olmam.
Kalmam. İstediği kadar israr etsin. Zaten benim kararlarima saygi duymuyorsa ben de ona verdiğim. kalbi geri alirim.
Ağzına sokarım o kelimeleri gebertirim valla onu
tamam aşkım arayınca al beni derim
Teklif etmesine gerek kalmazdı ki 😄
Kalırdım yani ne olucak :)
Rüyanda görürsün derdim shsdhsd
Günahhhh. Evlenmeye niyeti yok bunun. Şut.
Ateşi harlayabilirdim duruma göre
Hadise-geliyorum yanına şarkısını gönderirdim
Ahhaha güzel espriydi derim:-)
O içtiğinden bende isterim derim 🤣
Konum at geleyim bebiş derdim
Geceyi birlikte geçirirdik
ne kadar canımsın ya derim soruya bak 😒
s. al. aksın yazdığımı canımsın diye kibarlaştıran KS 😀
Yavaş ol evlendikten sonra
kimse demez abazalar der
Sanmam kadınlar çok gelmez bu teklifle
O zaman Tarkan dan kir zincirlerini sana gelsin
Beraber mi kalıyoz? Valla mı? Tamam
O bende kalsın, teklifini muhtemelen reddederim.
bir tane tokat atıp kendine gel derdim.
Dermi demez bence desende oda bizi bulmaz
Bulamadık ki öyle bir hatun gece beraber yatalım
Kalırdım, birlikte film izlerdik.
Sevgilim yok olsaydı acil durum diyodur😂
Öyle biriyle sevgili olmam (:
yaşa bee
@gamzedinç23 tişikilar
Keyfine göre değişir:)
Nasıl bit keyif ben sizi davet etsem 😄
Bi güzellik yapıp ağzına çaksam nasıl olur derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?