Sevgilinize karşı cinsten "dün gece çok güzeldi tekrarlayalım" diye bir mesaj gelse ne yapardınız 😅😂 ?
Bıçağım nerede benim 😒😅


Mesajı gönderen sevgilimle aynı cinsten ise ve dün gece nerede ve ne yaptıklarını biliyorsam hiç sorun yok...
Mesajı gönderen sevgilimden farklı cins ise ve dün gece nerede ve ne yaptıklarını biliyorsam pek sorun yok gibi...
Mesajı gönderen sevgilimden farklı cins ise ve dün gece nerede ve ne yaptıklarını bilmiyorsam Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan bombalar unutulur artık diyebilirim...
o zaman ben hayatından çıkayımda daha güzel günler geçir derim ve çeker giderim
sonrasında intikamım için gerekli planlama ve hazırlıkları yaparım ve en son intikamımı alırım
Önce emin olurum doğruysa şeyini kesip kıza yediririm sinirimi bozmasınlar.
www.google.com.tr/search
Aklıma bu caps geldi 😂
Cevap
29Cevap
Yaw nerden buluosunuz bu soruları ya :) nolcak kavga bagırıs cagırıs sonra trip derken hafif acıklamalar sarılma dinleme derken bir opusme tamamdır barısma saglandı :)
O gzl olan neydi derim naptiniz derim ama ben guvenirim sevgilime ztn bir yere giderken bsy yaparken hep haber verir soyler bnde oyle 😀
O çocuğa daha güzel bir gece yaşatırım. Mike Mike öldürürüm
Onu iki arabanın arasına elleri ve kollarından bağlarım ikiside aynı anda gaza basınca ortadan ikiye ayrilisini büyük bir zevkle izlerim :)))
Sakince oradan uzaklaşırım veyahut eve kadar depar atarım 😂
bu soru beni aştı kanka :D bana çiğköfteden , lahmacundan bahset :D
aynen resımdekını yaparım napayım yok be o kadar degılde ayrılırım kesınlıkle
Aldatıldığımı idrak ettiğim zaman uyanıp , insanları mahvetmeye kanatmaya çalışırım.
esime boyle bir mesaj gelse... aciklamasina bile izin vermeden, parcalarim onu
valla bilemem... yanlis manlis... olan olmustur... sonra özür diliycez artk... napalim
mesaj atanı bulur, ağzını burnunu kırarım..
sevgilime pardon eski sevgilime de öylesine psikolojik şiddet uygularım ki, insan içine çıkamaz..
Sevgilim olmayacağı için böyle dertlerim de olmayacaktır.
Teşekkürler..
Su hale bak. Senin kadar güzel bir kadın aldatılıyorsa. Biz boşa aldatmama ayaklarına yatıyormuşuz. Bunu farkettim şimdi.
Ha aşkım vermediysen sorun yok adadf. Hançerlerim and olsun.
Ona sorardım ne olduğunu öğrenirdim eğer aldatma tarzıysa ne olacağı belli ayrılık
sevgilim gece vakti hicbi erkekle birlikte herhangi biyerde olamaz o yüzden sonuc belli :D
kısa bir mesaj.. kralın yanında kralıce olmak varken sen p*zevengin yanında *rospu olmussun dogrusu hak ettiğin yeri bulmuşşun.
yol ver daglar yol ver yol ver arka fonda
uçan tekme atarım kanka 😂
Ahhahaah. ay düşüncesi bile korkunçç.
dayak atip ayrilirdim
Tek bir tokata bakar öbfdgjgvbghö 😂😂
Ölüm fermanını ımzalamıs olur
İkisini de öldürürüm cidden
Ay ben korkar, ayrilirdim
iyi seyler olmayacağı bir kesindi
Hemen tekrarını ayarlarım :)
iyi şeyler olmayacağı kesin
Sadistce şeyler yapardım
İkisinide öldürürüm gider paşa paşa cezamı çekerim
Çoğu düşündüğün şeyi yapar :D
s et gitsin cinayete değmez
camdan asagı sallandırır acıklama isterim
büyük konusmayaym ama gelemez
Kelimeler yetmiyor
Kung fu
popon yemeyeceği seyleri dime 😉
silahımı getirin
ne güzeldi? derim
Ateş ederim 😂😂
ozaman danss 💃💃
vururdum
ayırlırm
yaptınızmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar