Herşeyin en iyisini haketseydin şu an yanımda olurdun cınımmm

Herşeyin en iyisini haketseydin şu an yanımda olurdun cınımmm

Gerçekten seven, ilgi duyan uyumaz. Uyuyorsa bir sıkıntı vardır mutlaka. Ayrılık yakın da olabilir. Gece mesajlaşma sıradan bir olay olamaz ki, insanın midesinde kelebekler uçurtması şart, ne uyuması? Uyuyan kimse, uyumayan gardını almalı.
Keosnlıkle işte anlatmak istwdıgım bu 👍
Uyuyaya kalması kendi elinde olan bir şey değil insanlık hali hepimizin başına gelebilir yorgun olabilir, bunu anlayışla karşılarım, uyanması konuşması için ısrarcı olmam iyi geceler tatlı rüyalar derim, dinlensin ertesi gün yine beraberiz zaten...
Ne kadar anlayışlıısnızn yaa 🙃
insan sevdiğine hayatı zorlaştırmak yerine kolaylaştırmalı, 🙃 sevdiğinin ruhuna dokunursan, uyduğunda düşlediği her zaman sen olursun
😌😌 guzeldi
😊😊
uyusun iki gözümün çiçeği iyi geceler der uyurdum:)
😃 ne anlayışlı herkes
ya ama napabiliriz
uyuduysa yorgundur filan
insanlık hali
Haber vermeden msjlaşmanın ortasında kayboluyor böyle düşünün
olabilir
uyuya kalmıştır bende kalabilirim uyuya
kalmışlığım da var:)
Öyle olsun 🙂
olsun tabi:)
insanız robot değiliz:)
Ben büyük kavga çıkarırım. Sızler çok normalsınız 🤣🤣
ben çıkarmam..
hiç çıkarmadım hayatım da
bende bir çok defa uyuya kaldım:)
ne olacak
İnsanın gözüne uyku girmez. Uyku bastırdıysada söyler mesela
kavga çıkarsan ne olacak
adam uyumuş
napıyo yani
sabah sana uyuya kaldım canım günaydınlar öpücükler filan atsa
ne romantik :)
Erkek mılletı düz işte 😂
düz insanız napalım
Sağlık olsun ne dıyelımm😅
sağlık olsun tabe
Benim ondan önce uyuyacağım kesin 🥴
Hıdıra ayıp olmaz mı 🙃
Amin 😅
😍
Ricalar bebek 🥰
Cevap
60Cevap
sorun etmem ben uyuyabilir. zaten uykusu daha değerlidir tabi ki de.
Çok anlayışlısın barış 😁
Tişikkirler :D
Uyku bu tepki verilmelik bir şey değl ki
Haber vermeden konuşmayı kesmek saygısızlık bence
Uyku konusunda gerek yok bence saygıdan görülmesi bana göre değil
👍
İnsanlık hali ne diyeyim buna da Kızılmaz ya))
Ayy ben onu yerim ya ahhah insanın uykusu gelince her halde bunu biliyor garibim uykuluyken konuşuyormuş diye anlarım beni daha değerli gördüğü için konuşmaya devam etmiş ama uyuya kalmış 😂 kızarım çünki uyku bu rahatca uyusun diğer günler çuvala girmiyor ya 😄
😀😀 bak sen güzel yerden baktın harıka
Sevdiğim insan sonuçta kıyamam ben, daha derinlerden bakmak lazım hep
Karşılıklı olursa bu sevgı tabıkı anlayış güzel şey
Uykusu gelirken insan hisseder. Bana diyebilirki benim uykum geliyor Biscolatam uyursam iyi geceler ve sevdiğini söylemeli tabiki her zaman. Öyle pat diye de uyumasın.😀
Yani sende bekle dur sacmalık. Pat diye kımsenuyumaz sonuçta
Ben beklememki.
Bende beklemem ama sabahına hesabını sorarım
Bencede bir şey yok gibi davranınca huy edinir öyleleri.
Alışmasınlar 😛
😅😅
Benimle mesajlaşırken uyuduğu için içten içe sevinirim.
😏haber vermeden
Ya telefonda konuşurken uyuya kaldık geçen ikimiz de telefon 8-9 saat açık kaldı. Olabilir böyle şeyler anlayış göstermek lazım
😄😄
Uyuduğu için teşekkür ederim ben de uyurum.
Gıcık yaa 😅😂
Yok bee cidden uykudan güzel bir şey var mı :D
Sana yok 😛
Hepimizin bir hayatı var. İşi var, işi olmasa bile meşguliyetleri, uğraştığı şeyleri var.
Ve insan uykuya yenik düşebilir.
Üst üste oluşu hoş olmaz, ama bunu da karşı tarafa nazikçe bildirmek lazım.
Aynen güzel anlattınız
Ha şu olur, uyarıya rağmen üst üste yaşanırsa bunda bir şüphe oluşur.
Çünkü, insan ne kadar yorgun olsa da o gün veya o dakika dikkat eder kendine.
Yani pat dıye ortadan kaybolunmaz dıkkat etmek lazım.
Kesinlikle öyle.
Allah aşkına uyuya kalmışsa yorgundur en son mesajım uyudun heralde sabah sesini duyarak uyunmak isterim tatlı ruyalar hayatım derdim 😘🌹yazar gönderirdimm
😅😅
Valla sevgili değil de herkes için geçerli (dost arkadaş vb.) uykusu geldiğinde az çok hisseder yani söyleyebilir de. Yani bir anda pat diye gitmesini ve cevap alamamayı garipserim.
Kesknlıkle
Ayakta zannediyosam bozulma ihtimalim yuksek ama yattigini biliyosam normal karsilarim.
ayrica belki tam da o yuzden senden bu kadar uzaktadir 😄
Sen bana laf mı sokuşturdun🤨
😅
Yani uyuyabilir yorgun demeki bilerek bekletmediyse girmedezden gelmediyse sorun olmaz
Bilerek değil tabii ki bunu bile isteye yapıyorsa sorun olur mu
Herşeyin fazlası zarar ise gidiyorsam 12 den sonra yatarım
12normal
He sana kaç lazımdı
😂😂 büyük ihtimal uyuyan ben olabilirim o yüzden yorumsuz
Taktik güzel 🤣🤣
😂😂
Ya ben biraz o konuda katiyim.. sizmadan söylese zaten gerginlik olusmaz.
Bende oyleyım. Yani uykum geldi dıyebılır oncesınde
Uyku anıden gelen bir şey degıl haber verılmelı
Şükür sonunda uyudu diyerek bende uyurdum 😂
😂😂 bu kadar mı bıkıyorsunuz yaa
Yok bıkma demeyelim, uykumuz gelmiştir 😂
😛bılemedımm yani
Senin şu nickinin anlamı ne ya 😂
Cennetten dünyaya düşen ilk yağmur damlası demek 😂
Ne kadarda anlamlıymış 😂
Yani öyle dümdüz sallamasyon bir nick kullanacağımı düşünmedın umarım 😅😅
Öyle düşünmüştüm de ayıp etmişim 😂
Cık cıkkk cık😎
Arasıra yanılabiliyorum : ))
😂😊
önce neden yazmadigi icin cok endiselenirdim uyuyamazdim ama sabah nedeni uyuyub kaldigi icin oldugunu ogrensem biraz kızardım biraz trip atar yine ayni adam olurdum jssj
Olabilecek şeyler. Ben de uyurum bazen. Saygı duyarım bunda alınıp gücenecek bir şey yok. O da insan, uykusu gelmiş, uyumuştur her canlı gibi. 🌼
Bir tepki gösternem iyi uykular ponçik yazar uyurum bende
😅
Gece mesajlaşmayı hiç sevmem ama öyle bir durum olursa da bişey demem ben de uyurum. Sorgusunu uyanınca yaparım.
Bende sorgularım
Bi tepki göstermem, "Uyuya kaldı bebek.. Bebeklerin uykuya ihtiyacı var" derdim.. :D
İnanmam. Sıkıldı derim. Çünkü konuşurken darlarım onu yorgun musun sevgilim, sonra konuşalım istersen diye 😂😂
gerçekten uyuyorsa sorun etmem ama uykun gelirse de söyle diye söylerim yani
yoksa uyumadın sanıp cevabını yazacaksın diye bekliyorum derdim
Sevgilim yok hiç olmadida, deger verdiğimiz bize yanlış yaptigi sürecede olmaz zaten, sorunun cevabına gelecek olursak saygısızlık olarak nitelendiririm çok ayıp etmiş sana.
Soru genel
Uyusun ne olcak dert etmem ki dinlenmeside lazım
Bi sorun etmem anlayısla karşılarım sonuçta insanlık hali olabilir uykusu gelmiştir.
Ben tepki göstermem napalım nöbet mi tutalım başında 😂
Bişey demezdim insanlık hali sonuçta bende uyuyabilirim
Üstünü örter mesajlaşmaya devam ederim. sldkfghjsdlkjfghkjsdfhg
Olabilir ya bende öyle olmuştum 1 kaç kere 2 dakika gözümü dinletirmek istedim uyumuşum😅
Uyuyabilir normal... Güzel şeyler yazarım gece uyanırsa huzurlu uyusun, sabah görürse mutlu uyansın
Başıma geldi yakın zamanda o hissi biliyorum çok sinir olurum ya
Anlayış gösteririm. Dayanamamıştır. Parmaklarına kadar yorgun hissediyordur.
Sinir oluyorum ama bir şey demiyorum çünkü isteyerek yaptığı bir durum değil.
Allah rahatlık verir inşallah derim.. Ona yapacak bir şey yok çünkü..
Yani şıp diye her mesaja cevap verilmesi mi gerekiyor? Belli bir olgunluğa erişmeden ilişkiye başlanmamalı bence.
İnsanlık hali uyuya kalabilir. Zaten uykusu varsa söyler.
Hoşlanmam. Uykum var desin gitsin, bu en iyisi
Asla trip atmam asla 😄
Aslaaa 😅
Genelde ben uyuya kalıyorum ve trip yiyorum
Trip atılacak bir konu ama 😀
Uyandırmaya kıyamam bende uyurum
Ama saygısızlık biraz
Hayır yorulmuştur uyuyabilir illa sabaha kadar benimle konuşacak diye bir şart yok.
Çok anlayışlısın
Evet
🥰
Genelde ben uyuyorum kafamı yastığa koyduğum an uyurum
Uyku sizin kıytırık aşk mesajlarınızdan daha önemli
Sohbet ri uyuyakalsa hosuma giderdi. Tatli cunku ama bir şey demeden bi anda uyusa hosuma gitmez tabi
Gorsel supermis🤣
🙃👍
Uyumaya toleransım sıfır, zerre haz etmem
Gıcık olurum yaa. Nedemek uyumak yani
Gece uyumak normal değil mi zaten?
Mesajlaşırken değil 😀
Bence normal
Değil ıssız adam. Habersiz mesajlaşmanın ortsında uyunmaz
Sen zaten 11 de uyursun 😂😂 gece mesajlaşmak niye başka vakit mi yok ayrıca
Yok. Hak ver çabuk bana 🤣🤣
Cık olmaz 😂😂
Olur olur. Tişikkirler cınımm
İyi geceler demiş miydim sana😀
🙃günaydın
☺️☺️ Sana da günaydın
Sızmadan söyler ise uykum geldi diye sorun çıkmaz
Evet haber verıese Bencede sorun olmaz
🙃aynen
Uyuyabilir sorun deeel :D
😁ciddi olamıyorum şu an
Pp den kaynaklı olablır ya 😂😀
Ayçayı mı😂😂
Ayça’ya göre ne var biri gıder dıgerı gelır 😃
Senle tekrar başlamış olablır
Neden olmasın herkes pp değişsin. Yenılıkci femomenın akımı 😂
Hangisi😆 mesajlaşırken uyumak mı 😅😅
Pekiii🙃
👋
Ne diyim ki iyi geceler yazarım.
Uyuyabilir insanlık hali
Uyuuabilir insanlık hali sorardım sadece
Olgunluktan bu cevaplar ergen iken savaş sebebiydi
Hiçbir tepki göstermem bende uyurum 😂
Bişey demezdim yorulmuştur uyusun
Hep oluyordu bir anda yok oluyordu esram
Uyumadan haber verse kızmam 😂
Her defasında çok gıcık oldum bu duruma
Bir tepki göstermem uyuyabilir
Olursa bakarız elbet
Ben artık uyuyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?