Beni çok üzdü. Ona hakkımı helal etmiyorum diye mesaj atsam çok mu ezik duruma düşerim?

Atmalı miyim sizce. Etmiyorum çünkü çok kırdı beni. Güven verdj sonra hiç bişey olmamış gibi tek seferde sildi geçti herşeyi
Beni çok üzdü. Ona hakkımı helal etmiyorum diye mesaj atsam çok mu ezik duruma düşerim?
Cevapla