Merak edip mesaj atmaması bu birazcık beni üzdü ben mi abartıyorum?

Bugün erkek arkadaşım da çıktı dışarıya Bende çıktım zaten en son ben yazmıştım kaç saat geçti bir tane merak edip yazmamış.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Merak edip mesaj atmaması bu birazcık beni üzdü ben mi abartıyorum?
Cevapla