Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Her gün konuşmak zorunda değilsiniz ki. İkinizde dışarıdaymışsınız doğal olarak kendinize vakit ayırıyorsunuz. Merak edeceği bir durum da görmüyorum ben
Cevap
2Cevap
Yeniyseniz garip olabilir ama uzun yıllardır beraberseniz normal sjdjsj
1 buçuk yıl oldu ama ne bileyim merak etmesini beklerdim küçücük mesaj atmasını beklerdim aramasın ama küçücük merak bile mutlu eder insanı
Ya insanlar yorgun oluyor kafası dolu oluyor elbette ilgi önemli karşılıkli ama buna takilma derim çok normal şeyler sürekli iletişim halinde olmak gerekmiyor
Valla sende yazıcaksın o da yazıcak yok ben yazdım o yazdı yok
Cok takilmaman lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?