Arkadaşlar olay yanıt bekliyorum lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız? Anlamaması için nasıl davranmalıyim?

Ben birine çok aşık oldum o kadar aşığım ki ne yaptıysam sevmedi şimdi hiç bir yerden ulaşamıyorum günkü her yerden engelledi watshap Facebook, Instagramdan zaten en başından beri engelliyim. Ama ben onu çok özlüyorum onun için çok fedakarlık yaptım tabi fedakarlığım karşısında sen bana ne yaptın oldum bu ayrı bir mevzu. Geçen başka bir fake hesaptan ekledim ama kendim gibi konuşunca ben olduğumu anladı Velhasıl kelam ben şimdi farklı bir hesap kurmak istiyorum ama bu hemen olmayacak üzerinden baya bir zaman geçsin ki beni silsin ama çok büyük hesap olması lazım üzerinden 1 ay geçecek ki bunu o hesaptan ekleyim arada başka biri gibi olsada konuşayım. Arkadaşlar daha önce böyle bir şey yaptım için şu an ikinci kere aynısını yapabilir miyim anlamaması için nasıl davranmalıyım?
Arkadaşlar olay yanıt bekliyorum lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız? Anlamaması için nasıl davranmalıyim?
Cevapla