Arkadaşlar sizce ne yapayım, tepki vereyim mi tepkisiz mi kalayım ?

Arkadaşlar biri var; biz bununla konuşacaktık, ama bayramın ikinci günü benim işim çıktı yardımcı olmadığı gibi merakta etmedi. Sonra o da bende faceten çıkarmadı/m. Ben memleketten geliyordum o memleketimde faceten pazar günü gelirken geldiğime dair paylaşım yaptım, o da beğendi. Bende iade için aile olan fotoğrafını beğeneyim dedim ama bir taraftan da şöyle düşünüyorum, sana görüşelim yazabilirdi gelince diye senin dönmene sevinmişti olabilir onun içinde beğenmiş olabilir; zaten olacak olan olur, senin iade etmenle mi olacak diyorum, öyle facete duruyor, acaba ne yapsam beğensem mi fotoğrafını yoksa etkisiz mi kalsam, olacak olan olur deyip?

Arkadaşlar sizce ne yapayım, tepki vereyim mi tepkisiz mi kalayım ?
Cevapla