Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar cevap vermeyim mi bende onun gibi yoksa abartıyor muyum bu durumu?

sevgilim instagrama girip wpye girip çıkıp bana yazmıyor bu sebeple kaç kere ayrıldım yalvardı affettim hep aynı sorduğumda işteyim oyundayım diyor görmezden geliyordum artık ama iki gündür çok abarttı 7-9 saat wpye girip çıkıp instagrama girip çıkıp bana 9 saat sonra yazıyor hiçbir şey olmamış gibi eskiden bi işten çıkınca haber verir arardı bugün girip çıktı yeni yazdı saatlerce çevrim içi olup ben ikinci planda mıyım şimdi böyle sorunca da seni istemesem ayrılmak istediğinde o kadar dil dökmem ayrılmamak için Dedi sevgi mesajla mı anlaşılır diyor instagram da takılacak vakti varsa bana cevap verecek vakti de vardır bende bu aralar çok abartı ben cevap vermeyince kafayı yiyor ama neredesin diye otuz kere arıyor şimdi kaç saat girip çıktı bana traş olmuyordum aşkım yazmış
Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar cevap vermeyim mi bende onun gibi yoksa abartıyor muyum bu durumu?
Cevapla