Arkadaşlar nasıl tepki vermeyelım sizce?

arkadaslar ben 1 aralıkta gecen snee babamı kaybettım 8 yasındaykende annemi.. hamileyim yakında dogurcam. babam kendi kendıme wklıma geldi ağladım.. esım bi iki kere sordu ne oldu dedim babqm aklıma geldi gelip sarılmadi teselli etmedi telefonu elınden bırakmadi cnaım cok skkın

Arkadaşlar nasıl tepki vermeyelım sizce?
Cevapla