Arkadaşlar ne yapacam nasıl bir tavır koymaliyim?

Arkadaşlar kız arkadaşım var sürekli beni eleştiriyor kıyafet alıyorum fotoğraf atıyorum fikir için çok kötü diyor sen giyinmeyi bilmiyorsun ablana şöyle sana giyinmeyi öğretsin deyip duruyor kahkaha atıyor dalga geçiyor oysa çok güzel giyiniyorum bunu geçtim boyumlada dalga geçiyor benim boyum 1.55 onunki 1.70 sürekli 1.36 felan diyor boyumla baya dalga geçiyor bana zoruma gidiyor artık arkadaş diye bana bunları söyleme hakkı yok konuşmayı kesiyorum kendini hoş edip gönlümü alıyor ona nasıl bir tepki vermeliyim sizce bana böyle konuşmaması icin
Arkadaşlar ne yapacam nasıl bir tavır koymaliyim?
Cevapla