Sevgilimle farklı takımları tutuyoruz, ilerde evlenince çocuğumuz benim tuttuğum takımı tutacak diyor sizce ne yapmalıyım?

Çocuğumuz olursa Kendi tuttuğu takımı tutturacakmış , adınıda o koyacakmış herşeyi o yapmak istiyor sizce Koca Yusuf'un dediği gibi ben damızlıkmıyım arkadaşlar?
Sevgilimle farklı takımları tutuyoruz, ilerde evlenince çocuğumuz benim tuttuğum takımı tutacak diyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla