Nişanlım ile eşyaları ortak alacağız sizce nasıl fikir?

Nişanlım ile eşyaları ortak alacağız. Annesi maddi durumunun iyi olmadığını söyledi ben mutaf için 16 milyarlık ev aletleri aldım şimdilik o da buzdolabı televizyon ve ütü almış zamanında, geri kalan tüm eşyaları ortak alacağız sizce nasıl fikir o erkek tarafı olduğu için onun elini taşın altına koyması mı lazım yoksa ortak almak doğru fikir mi. Bide küçük bir soru daha soracağım aldığı eşyaları son 1 yıldır kullanıyor taze taptaze ama yeni gelin evine bu eşyalar olur mu sizce teşekkürler
Nişanlım ile eşyaları ortak alacağız sizce nasıl fikir?
Cevapla