Sevgilim bana bizden olmuyor dedi çünkü onu çok üzdüm hata bende ne yapmalıyım?

Şimdi ayrı bir sebepten dolayı ayrıyız ve daha öncede çok ayrıldık iki defa ben bir defa o, ilk bitirdiğinde bitsin dedi ve bir gece konuştuktan sonra haber alamadm sorun şu üst katımda kendisi ve o beni görmesin diye şehir dışına çıktım bir hafta sonra yazdı şu an gene ayrıyız bu sefer bitti demedi bizden olmuyor dedi çünkü ben çok üstüne gittim hatam çok ve düzeltmek istiyorum iki gün önce silahla yaralandm ve bana yazdı durumumu sordu güldürdü bende seni seviyorum yazına beni unut dedi unut kolundaki lastiği çıkar ve unut dedi şu an hâla konuşuyoruz ama ayrılık komusunda şu an üstüne gitmeyip gene beklesem mi yoksa baş başa bir ortamda çiçek felan alıp güzel bir konuşma yapıp özür mü dilesem, bu arada defalarca özür diledim ama bana ben iki hafta önce onun yaptığı birseye sinirlenip yüzüne seni sevmiyorum dedim biliyorum hatam büyük şuanda bana dediki tam sevdiğine inanim diyorum dediklerin aklıma geliyor ne yapmalıyım bilmiyorum ama onu gerçekten çok seviyorum kaybetmek korkumdu şu an içimde bir boşluk var lütfen yardım edin😐🫡

Üstüne gitmeyip düşünmesini beklemek
Gönlünü alıp özür dilemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim bana bizden olmuyor dedi çünkü onu çok üzdüm hata bende ne yapmalıyım?
Cevapla