Sevgilim küfür etti diye ayrıldım. Şimdi özür diliyor ağlıyor. Seni çok sevdim diyor. Fakat sorunlar çok. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar benim 5 yıllık ilişkim vardı. Gerek o gerek ben ikimiz için elimizden gelen herşeyi yaptık. Hep destek olduk birbirimize. Hatta o benim için tek tercih yaptı benim yanıma okumaya geldi. Aile durumları iyi değildi maddi olarak, defterini kitabını sattı beni görmeye gelebilmek için. Garajlarda yattı. Tartışmalarımız çok oluyordu. Ve sinirlenince bana küfür ediyordu. Çok ağladım çok canım yandı. Hep düzelir diye bekledim. Her kavgada ayrılalım demeye başladı. Hep ben düzelttim. Tamam benim de hatalarim vardı bunalttiğim zamanlarım oldu ama küfür edilir mi ya? Üni bitince annesiyle tanıştım. Annesi köylü kadını iyi biri ama okumamış. Benim annemden 17 yaş büyük 75 yaşında. Aynı ilde oturuyoruz ikimiz de. O zamanlar iyice içime oturmaya başladı aileler anlaşabilir mi diye. Neyse daha sonra askere gitti. Ailesiyle arasında sorunlar vardı. Bu sorunlarla birlikte bizim kavgalarımız iyice büyüdü. Bana küfür etmeye devam etti. Ben vardım sadece ona destek olan. Bir daha küfür edersen ayrılırım dedim. Ve o yine etti. Psikolojim bozuldu ilac kullanmaya başladım artık ve ayrıldım ondan askerdeyken.1 yıl sonra helallik almak için konuştuk. Bana askerdeyken cok kötü olduğunu delirdiğini kaç kişiyle kavga ettigini çok kötü olduğunu söyledi. Ben de küfürlerine dayanamazdım daha fazla dedim. Dolmuştum artık. Benden özür diledi bir daha asla küfür etmicem seni çok seviyorum dedi. Benim kafam çok karışık. Benim için yaptıklarını düşünüyorum evet herkesin yapacağı şeyler değildi. Hep destek oldu bana. Ailesini asla küçük görmem ama okumamışlar. Sülale olarak da öyleler. Annesi de yaşlı 75 yaşında. Benim ailem de okumuş aile. Ailem hep iyi bir işi olsun istiyorlar eşimin. Ama daha onun işi yok. Illaki çalışır bir yerlerde bugune kadar hep çalıştı ama ailemin istediği gibi işler değil. Açıkçası ben de iyi bir işi olsun istiyorum. Bunlar hep kafamı karıştırıyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Sevgilim küfür etti diye ayrıldım. Şimdi özür diliyor ağlıyor. Seni çok sevdim diyor. Fakat sorunlar çok. Ne yapmalıyım?
Cevapla