Sevgilimle tartıştık senden uzaklaştım dedi kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Tartıştık haklı olabilir fakat kırıldım özür diledim fakat senden uzaklaştım deyince yapabileceğim bir şeyim kalmadı çok kötü hissediyorum kendimi ne yapacam ne önerirsiniz?

Sevgilimle tartıştık senden uzaklaştım dedi kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla