Tartıştık haklı olabilir fakat kırıldım özür diledim fakat senden uzaklaştım deyince yapabileceğim bir şeyim kalmadı çok kötü hissediyorum kendimi ne yapacam ne önerirsiniz?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tek seçenek var özrünü dilediysen yapman gerekeni yaptı isen bekleyeceksin sabırla. Üstüne düşersen kalacaktır. İstisnası yok bunun hep böyle olur
Özrümü diledim ama kendimi çok kötü hissediyorum
Olan oldu oluruna bırak. Bırak siniri geçsin, geri gelecektir
Yok ayrılmadık da ben ayrılmak ısıtıyorum o derece kemdimi kötü hissettim bana cunku aynı konudan gına geldi bir daha acarsan giderim falan dediği için tamam haklı olabilir fakat sinirlenince pat pat kırıyor yok biz hayallerimizdeki insanlar degiliz falan
Ha birde uzaklaştım senden farkında değilsin falan dedi
Çok üzücü bir cümle
Maalesef kendimi asırı kötü hissediyorum hatta sey dedi kendinden soğutuyorsun farkında değilsin gına geldi aynı konu açılırsa istemem falan
Ne yaptın ki
Şimdi konu maçtan açıldı aynı takımı tutuyoruz fakat ben ilgilenmiyorum ilk dönemler bu fenwrbahçeli forma giyen birkaç kız takip ediyordu ben oradan Bi doldum buna dün işte maç izledim cok heyecanlıydı vs dedi kendimi kaybetmişim falan dedi bende hoşuma gitmiyor maç konusunda fanatik olan bir erkek nefret ediyorum vs dedim benden önce bu sey işte ilerde eşimle maça gitmek istiyorum forma alırım falan deyince aklıma o formalı takip ettiği geldi iyice sinir oldum işte nefret ediyorum fanatik maç takip edenden vs dedim kusucam falan dedim sinirden ilerde kocam öyle olsun istemem dedim bozuldu inşallah bulursun öyle bir eş dedi inşallah dedim karsılık olarak o arada da fanatiklikten cok eski sevgilim geldi aklıma o da fanatikti benı ikinci plana atardı o yüzden karsıyım ya zaten istemeden aklıma adamın birisi geldi dedim sadece bunu dedim bugün gelmiş gına geldi sürekli geçmişi açıyorsun uzaklaştırıyorsun beni kendinden falan dedi işte bir daha açarsan giderim yok işte biz birbirimizin hayalindeki insanlar değiliz falan dedi o sinirle iyice kırıldım yani sürekli gecmişi açmıyorum ki çok nadir oldu istemeden o da kıyaslama değil bir şey değil
Geçmişte ne hissettiğin umurumda değil yok geçmişi açma gına geldi bilmem ne ben açıyor muyum bana ne geçmişte ne yaşadıysan falan dedi
Çocuk hevesliyken öyle demen hoş olmamış, eskiden bahsetmen de🙈
Dediğin kişileri takip etmesi saçma olmuş, sen rahatsız olduğunu belirttin mi önceden? ya da fanatik olduğundan rahatsız olduğunu söyledin mi?
Evet kızların sslerini direkt çekip buna atmıştım neymiş bu davranış hoşuna gitmemiş kavga etmiştik sonra sey dedi yeter artık kimseyi silmeyecem hepsi arkadasım dedi ama konu kapansın diye o formalı olanlar arkadasın falan değildi.. Evet fanatik olan maçla kendini kaybeden erkeklerden hoşlanmıyorum demiştim üzerine forma deyince maç diyince o kızlar geldi sonra işte adamın biriside böyleydi nefret ediyorum dedim yok sen çok sık geçmişten açıyorsun bana ne geçmişte ne yasadıgından ne hissettiğinden falan dedi oysa oturup ballandıra ballandıra anlatmadım hep kötü aynıydı o da ilk zamanlar su aralar bahsi bile geçmedi. O eski sevgilimde fanatikti yok galasaray sevgiliden önce gelir falan derdi Değersiz hissettırırdı o yuzden nefret ediyorum zaten fanatikliten saçma sapan şeyler yok biz hayalimizdeki insanlar değiliz falan dedi
Ne yapmalıyım sence kendimi çok kötü hissediyorum tamam haklı olabilir özüe diledim ama söyledikleri de çok kırıcı Bi daha geçmişten açarsan istemem falan dedi bunu dedi ya ben daha çok soğudum yani her an gidebilir kafasındayım yok biz birbirimizin hayalindeki insanlar değiliz falan gerçekten konusmak dahi istemiyorum
Evet o da ağır konuşmuş. Sen özür dilemişsin, aslında onun da dilemesi lazım. Birde anlık sinirle nispet yapar gibi eşimle maça gidicem gitmicem falan ikiniz için de iyi olmamış.
Fanatik olabilirler ama bir erkek seni takımından daha üstün tutmalı bence. Ben geri planda kaldığımı hissedersem bozulurum mesela istemem öyle birini. Senin de böyle kriterlerin olsun ki kendini üzme
Şu an akışına bırak özrünü dilemişsin zaten. Çok uzatmak da iyi değil. Şu an konuşuyor musunuz
Daha önce bu takipçi konusunda tartıştık baya agırdı bana gelmiş sey diyordu aferin bir günümü de zehir etmesen sasarım diye bu lafından sonra ayrılmıştım sinirlenince aşırı kırıcı oluyor bende de hata var fakat bilmiyorum çok kırıcı setler soylüyor
Sonra nasıl barıştınız
Evet ilk o şey dedi sanırım benden önce veya sonra orasını hatırlamıyorum eşimle maça gitmek istiyorum falan dedi iyice sinir oldum kusucam falanı bundan sonra söyledim işte adamın biriside böyleydi dedim sadece o.. Dedim ben birkaç kez özür diledim keyfim yok senin soguk konuşman beni üzeri süre yokum girmiyecem dedim onu görmedi sanırım soğuk konuşmuyordum ama sen dinlen kafanı topla tarzı Bi şey yazmış ama o istemem lafı gına geldi lafı bilmiyorum agır geldi kötü hissediyorum çok fazla haşır neşir olmak istemiyorum
O yazmıştı 1 hafta sonra biz düşman değiliz falan diye
Su an kendisini çok rahatsız ediyormuşum gibi fazlalıkmışım gibi his var içimde yani direkt bitirmek istiyorum aslında yeni sevgiliyiz fakat bilmiyorum kötü hissediyorum. Eskiden cümle arasında sinirlenince bir daha sesimi duyurmam sana yok bir daha konuşmam seninle falan diyordu ben buna tepki gösterince yapmıyordu en nefret ettiğim sey benı kendisiyle tehdit etmesi kimse vazgeçilmez değil. Şimdi de geçmişi Bi daha açarsan istemem diyor ama bilinçli yapmıyorum ki yani ağzımdan kaçtıgı an gidecek demektir ben buna gelemem
Şöyle düşün. Bu çocuklayken gerçekten mutlu musun yoksa üzgün mü hissediyorsun?
Kırgınlıklar artmış, toksik ilişkiye gidiyor gibi çünkü
Aynen böyle düşünüyorsan kendini daha fazla yıpratma bence
İnan bilmiyorum sanki bana sıkıntıya gelemiyor gibi geliyor yani en küçük tartışmada yok ben fevriliğe gelemem dedi gecen hatta yok her gün negatifsin falan dedi alakaaı yok... Kendisi şu aralar sağlık konusunda tedavi görüyor bacagıyla ilgili her gün acı agrı çekiyor iyi olmaya çalışıyorum genelde de tartışma olmuyordu ama dün hariç şu an hiç konuşmak istemediğimi biliyorum şimdi ben kendimi geri çeksem şey der diye korkuyorum hatalısın ama trip atıyorsun falan
Bir şeyde konuşmuyoruz ki sürekli agrı hastalık falan yine de anlamaya çalışıyorum inan bundan öteye gitmiyor konu yani ne yapacağımı sasırdım
Eskiden daha ilgiliydi mesajına dönmeyince merak eder arardı şimdi nerde o yine merak ediyordu ama dunku tartışmadan sonra iyice kendisini geri çekti anlamıştım zaten bı sorun olduğunu içimde kötü Bi his vardı zırt pırt gittiği yeri kendisi soyleyen adam sabah hiçbir şey yazmamıştı bende işte özüme döndüm falan dedi yani Bi daha yazmayacakmıs dunku tartısma nedeniyle bende tamam yazma bende sorma falan dedim
Bitmiş gibi bir şey olmuş zaten 😐
Sence tek taraflı mı yani hep nbe hatalıymısım gibi muamele görüyorum :( eski sevgilimde aynı bu sekilde tepki verirdi yok sacmala kafanda kuruyorsun falan tamam hatalarım var yok degıl sinirlenince dusunmeden konusu yorum ama bu sey mantığında ben niye altta alıyım ki mantığında öyle cümleler kuruyor ki inan ölsem unutmam darlıyorsun bir günümü de zehir etmesen sasarım sürekli negatifsin sürekli fevrisin ben sürekli fevriğili cekmek ıstemiyorum tarzı cumleler ben 2 ay önce babamı kaybettim hala travmasını atabilmiş degilim ona yine de yansıtmamaya calısıyor um ama Bi gün olsun bana demedi ki nasıl hissediyorsun vs diye darlamamaya çalışıyorum mesela sormam ben Bi yere gidince nerdesin kiminlesin diye ama yine de iki tartıaınca hemen darladı oluyor o kadar kötü hissediyorum ki kendimi bana kurdugu o cümleler her ne kadar haklı olduğu durumlar olsada çok degersiz hissettiriyor
Başın sağ olsun. Boş ver seni düşünmeyen insanları sen hiç düşünme. Kalbini kıran, seni üzen insanları hayatında tutma. Yanlış insanları gördün, bunlar sana ders olsun, hayat bir tecrübe
Dicek bişey yok