Sevgilimle Ayrıldık? Çok Üzgünüm Bana Haksızlık Yaptı?

Bana bayağı bir hakaret eden arkadaşlarını özlemiş ve onlara geri dönmek istedi. Ben de böyle bir sevgiliye ihtiyacım olmadığını söyledim. Ne zamandır ayrılığı ben de düşünüyordum yalan değil. Bipolardı ve bu her şeyin önüne bir engeldi. Ama yine de ona her sarıldığımda yuvamdaymış gibi hissediyordum. Biliyorum karşıma ondan daha iyileri çıkacak ve gururumu ayaklar altına almaya niyetim yok. En uzun ilişkimdi her dakikamız beraber geçti 6 aylık bir ilişkiydi. Canım yanıyor ne yapmalıyım? Bunları haketmedim...

Sevgilimle Ayrıldık? Çok Üzgünüm Bana Haksızlık Yaptı?
Cevapla