Hayatıma kimse girmiyor çok yanlız ve mutsuzum ne yapabilirim?

Üniversitede okuyorum. 21 yaşındayım. Şu ana kadar hiç erkek arkadaşım olmadı. Geçenlerde bir flört yapmıştım. Beni başka bir kız için bıraktı gitti. Bu sene odamı değiştirdim. Eski oda arkadaşlarım benimle konuşmuyor. Okul arkadaşlarım sevgili yaptı. Herkes kendi derdinde. Ne yapacağım ben? Çok yanlız hissediyorum kendimi 😔😔😔
Hayatıma kimse girmiyor çok yanlız ve mutsuzum ne yapabilirim?
Cevapla