Yaşam şeklim sebebiyle hayatımda kimse olmadı şimdi de çekincelerim var ne yapmalıyım?

22 yaşına gireceğim bu sene, takvalı bir hayat sürüyorum. Görüşüp konuşmak isteyenler oldu fakat ileride mesleğimi edinip yükseldikten sonra olur diye düşündüm ciddi evlilik yoluna giden bir ilişki. Bu yaşta da evlilik çok erken geliyor gözüme ondan kimseyle görüşmüyorum şu an. Fakat baktığımda platonik oldum evet kalkıp o kişi ciddi düşünse yine çekincem olur mu çok araftayım. Resmen o kadar rahatım ki bozmak istemiyorum sadece birini seveyim karşılığı olmasa da olur gibi ya da kimse olmasa da olur. İleride evlilik vs düşündüğümde bu çekincelerimi nasıl törpülerim?

Yaşam şeklim sebebiyle hayatımda kimse olmadı şimdi de çekincelerim var ne yapmalıyım?
Cevapla