Flörtüm ilk buluşmanın ertesi günü çiçek gönderdi buluşmayı kabul ettiğim için sonra yılbaşı hediyesi aldı. Sevgili olmadan böyle davranması normal mi?

flörtüm ilk buluşmanın ertesi günü çiçek gönderdi buluşmayı kabul ettiğim için sonra yılbaşı hediyesi aldı ve biz daha sevgili bile değiliz böyle davranması normal mi?

Flörtüm ilk buluşmanın ertesi günü çiçek gönderdi buluşmayı kabul ettiğim için sonra yılbaşı hediyesi aldı. Sevgili olmadan böyle davranması normal mi?
Cevapla