Güncellemeler
+1 yıl
Normal mi?
Sevgili olmadığım flörtlerim bile sık sık hediye alırdı. Bu gidişle ilişki yürümez dedim ama güldü geçti. Ne yapabilirim?
Peki neden sık sık hediye almalı? Sen ona sık sık hediye alıyor musun? Cevaplayanlar da ayrı bir kafa. Arkadaşlar hangi devirdeyiz, nasıl bir ekonominin içindeyiz haberiniz var mı? Evet flört dönemi iki taraf için de ayrı bir heyecanlı olur, sürekli karşı tarafı düşünürsün, mutlu olsun istersin, sevgini veya ilgini bir şekilde belli etmek istersin. Sevgilin de içinden geldiği gibi o dönemki hislerini öyle göstermiş. Ama bu demek değil ki birlikte olduğunuz süreçte de aynı şekilde hediye almak zorunda. Karşı tarafı da anlayın biraz.
Cevap
4Cevap
Normal değil bence
Alacağını aldıysa masrafa gerek yok diyordur🙃
Hediye için mi sevgilisin
göz boyamaydı
Ayrıl tenekeden
Parası yoktur belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?