Sevgili değiliz ama bana çiçek yolladı, çok şaşırdım ne yapsam?

Ben yeni bi ilişkiden çıktım 2 yıllık biteli 2 ay oldu sora okuldan bi çocukla tanıştık çocuk çok sempatik kafalarımz aşırı uyuşuyor bugün böyle bi çiçek yolladı çok şaşırdım sizce napmalym
Sevgili değiliz ama bana çiçek yolladı, çok şaşırdım ne yapsam?
Güncellemeler
+1 yıl
Ona yeni ilişkiden çıktığımı söyledim bana karşı çok farklı şeyler hickimsede hissetmediği garip biseyler olduğunu söyledi bende yeni ayrıldığımı söyledim çok anlayışlı karşıladı bana hep destek olmaya çalıştı üzüldüm aglafim hep yanımda oldu teselli etti ne zaman kendini hazır hissedersen sorun değil dedi
Sevgili değiliz ama bana çiçek yolladı, çok şaşırdım ne yapsam?
Cevapla