3 yıldır sevgiliyiz ama bana bir kere olsun hediye almadı?

Sevgilim ile 3 yıldır sevgiliyiz ama ne çiçek aldı nede hediyeler ve ben ondan hediye isteyince içimden gelmiyor diyor dedim tamam belki paran yoktur beni neden telefonda ekran resmî yapmıyorsun dedim ergence geliyor dedi hayatım boyunca onun tarafından ne çiçek aldım nede hediye sizce ayrılmalı mıyım onun isminin baş harfi olan kolye taktım fotoğraflarını cüzdanımda taşıdım ve ekran resim yaptım onun doğum günüsünü kutladım ve ayrı olunca deprem oldu ona yazdım iyi misin diye o ise benim ne doğum günümü kutladı nede deprem olunca beni sordu
3 yıldır sevgiliyiz ama bana bir kere olsun hediye almadı?
Cevapla