İlk adımı ben attim sevgiliyiz şu an ama hiç ilgi göstermiyo umursamaz davraniyo ama hoşlandığını söyledi kafam çok karışık?

Hep ben mesaj atiyorum ilk adimi da ben atiyorum. Bana karşı hiç sen çok güzelsin falan diye bi iltifatta bulunmadı ama buluşuğumuzda sarıldı yanağımdan öptü ne yaptığını bende anlayamiyorum birden mesaj yazmayi kessem ne olur acaba?(eğer benimle oyun oynuyosa ayrılıcam ama dediğim gibi ne yaptığı belli değil seviyo mu sevmiyo mu anlayamadım) benim huyum böyle diyo önceki iliskisinde de böyleymiş ve bu yüzden ayrılmış. Utangacım o yüzden söyleyemiyorum bazı şeyleri diyo inanmalı mıyım?

İlk adımı ben attim sevgiliyiz şu an ama hiç ilgi göstermiyo umursamaz davraniyo ama hoşlandığını söyledi kafam çok karışık?
Cevapla